Deli

Iskalnikom, ki jih najpogosteje obiskuje 30 odstotkov dnevnih uporabnikov, sledijo novičarske strani s četrtino uporabnikov, za njimi pa so uvrščene strani tako imenovanega spleta 2.0. Na tretjem mestu so tako spletne skupnosti z 18 odstotki uporabnikov ter strani z video vsebinami s sedmimi odstotki uporabnikov. Izstopa še podatek, da je štiri odstotke anketiranih, ki splet uporabljajo dnevno, navedlo, da najpogosteje obiskujejo strani s spletnimi igrami in takšne, ki omogočajo prenos filmov ter glasbe.

Večje razlike se prikažejo pri primerjavi uporabe po starostnih skupinah. Tako najstniki manj pogosto obiskujejo novičarske strani (9 odstotkov) kot mlajši odrasli (četrtina anketirancev) in starejši odrasli (30 odstotkov). Mladi so pogostejši uporabniki spletnih skupnosti, največ jih je starih med 15 in 29 let, in strani z video vsebinami (13 odstotkov starih do 19 let).

Večja aktivnost sodelovanja na forumih se kaže pri dnevnih in mlajših uporabnikih, saj jih več kot polovica bere in pregleduje forume, 30 odstotkov jih komentira in odgovarja, desetina pa dnevno odpre novo temo. Ti podatki kažejo predvsem na to, da so mladi med prvimi osvojili splet 2.0 in možnosti, ki jih ta ponuja.

Največ zanimanja pritegnejo teme o računalništvu in zabavni elektroniki, saj jih spremlja skoraj štiri petine dnevnih uporabnikov spleta, takoj za njimi pa sta šport in rekreacija (73 odstotkov). Visoko, več kot 60-odstotno zanimanje imajo še oprema za dom in gospodinjstvo, avtomobilizem ter kulinarika. S starostjo se povečuje zanimanje za opremo za dom, kulinariko, nepremičnine in finance, upada pa zanimanje za računalništvo in modne trende.

 

Področja zanimanja uporabnikov interneta. Vir: iPROM in Valicon, spletna anketa, junij 2009, n = 929.

 

Raziskava je bila s pomočjo spletne ankete izvedena v juniju 2009, v njej pa je sodelovalo 929 uporabnikov.

O podjetju Valicon d.o.o.

Družba Valicon (www.valicon.net) je ena od vodilnih družb za trženjsko svetovanje in raziskave na območju jugovzhodne Evrope. Valicon je specializiran za majhne trge, naročniku prilagojene rešitve, napredno metodologijo in poglobljen vpogled v naročnikovo področje delovanja. Valicon naročnikom nudi svoje storitve na celotnem območju nekdanje Jugoslavije, prek izbranih partnerjev pa tudi v drugih državah jugovzhodne Evrope.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli