Deli

5 MINI-jev. 5 MINI identitet. Celoletni projekt, ki nastaja pod taktirko Sonce.net, je na digitalnih medijih zaživel z našo pomočjo.

Sonce.net in iPROM navdušujeta s projektom #MINIDENTITETA - iPROM Novice

Družina vozil MINI šteje 5 vozil, 5 MINI identitet. Da bi vse modele in MINI Select financiranje približali čim večjemu številu ljudi, so v agenciji Sonce.net zasnovali celoletni projekt #MINIDENTITETA z idejo, da je MINI avtomobil, ki daje delček identitete svojim voznikom, ti pa s svojim življenjskim slogom vračajo identiteto blagovni znamki.

V ta namen so poiskali posameznike, ki se poistovetijo z MINIdentiteto in so jo pripravljeni deliti s svojimi sledilci. V prvih dveh mesecih sodelovanja so se projektu #MINIDENTITETA pridružili igralka Katarina Čas, pevka Alya, kulinarični umetnik Boštjan Trstenjak (CUBO), umetniški direktor Gregor Žakelj (VBG), TV voditeljica Ula Furlan, Darja Končarevič, vsak mesec pa se jim pridružujejo novi soustvarjalci MINIdentitete.

Celotna akcija je zasnovana na družbenih omrežjih soustvarjalcev projekta in MINI-jevih družbenih omrežij, objave pa se prepletajo s spletnim mestom www.minidentiteta.si, kjer imajo soustvarjalci ustvarjene svoje profile. Z akcijo je blagovni znamki MINI uspelo ustvariti odličen preplet organsko ustvarjenih vsebin in umestitve korporativnih vsebin ter soustvarjalcem preko svojih kanalov vrniti pozornost sledilcev.

Digitalna oglaševalska strategija, ki smo jo pod vodstvom Sebastjana Piriha sestavili in upravljali v medijski agenciji iPROM, je dogajanje na spletnem mestu in družbenih omrežjih s kreativno uporabo tehnologije prenesla na napredne oglaševalske formate, kot sta iPROM Dinamični AdBreak™ in iPROM Dinamično ozadje. Strategija hkrati vključuje tudi oglase na družbenih omrežjih, mobilne oglase, oglaševanje na spletnih iskalnikih in klasične spletne oglase.

Za optimalno oglaševalsko izkušnjo skrbi sistem iPROM Cloud (rešitev za programatični zakup ciljnih občinstev), ki zagotavlja dinamično optimizacijo oglaševalske kampanje v realnem času in nadzor ključnih indikatorjev uspešnosti (KPI).

Medijska strategija je zaradi medijskih navad ciljne skupine izkoriščala predvsem digitalne kanale komuniciranja, kot podporne kanale pa je vključevala tudi tiskano in radijsko oglaševanje, oglaševanje na prodajnem mestu ter direktno pošto.

Sonce.net in iPROM navdušujeta s projektom #MINIDENTITETA - iPROM Novice

Deli