Deli

Prvič doslej se je na prvo mesto po priljubljenosti med uporabniki namiznih in prenosnih računalnikov povzpel brskalnik...

Najpomembnejše novice:

  • Prvič doslej se je na prvo mesto po priljubljenosti med uporabniki namiznih in prenosnih računalnikov povzpel brskalnik Chrome, ki mu danes zaupa že dobrih 35 odstotkov slovenskih uporabnikov spleta.
  • Raste delež rabe brskalnika Safari, kar gre pripisati priljubljenosti blagovne znamke Apple.
  • Pri rabi operacijskih sistemov pridobiva pomembno mesto Mac OS X, ki ga ima nameščenega že 9,31 odstotka slovenskih uporabnikov spleta.

Letos je spletni brskalnik Chrome po priljubljenosti med slovenskimi uporabniki spleta, ki za brskanje uporabljajo namizne in prenosne računalnike, prvič doslej prehitel svojega večnega tekmeca Firefox. Danes Googlovemu brskalniku zaupa že več kot 35 odstotkov uporabnikov, kažejo iPROM-ovi najnovejši podatki o rabi spletnih brskalnikov in operacijskih sistemov med slovenskimi uporabniki spleta. Podatki se nanašajo na letošnji april, raziskava pa je bila izvedena s pomočjo programske opreme iPROM AdServer na vzorcu 1,45 milijona slovenskih uporabnikov interneta.

Končuje se vladavina Firefoxa – Slovenci za brskanje po spletu z namiznimi in prenosnimi računalniki najraje uporabljajo Chrome

Že zadnjih nekaj let zapored smo med slovenskimi internetnimi uporabniki priča stabilni in stalni rasti priljubljenosti brskalnika Chrome (Google), ki mu je januarja letos uspelo prehiteti Firefox (Mozilla). Tako je v maju Chrome zabeležil že 35,43-odstotni delež, Firefox pa le še 34,23-odstotnega.

Pada tudi priljubljenost brskalnika Internet Explorer (Microsoft). Iz nekdaj monopolističnega deleža ga po aktualnih podatkih sedaj uporablja le še 20,67 odstotka oziroma slaba četrtina slovenskih uporabnikov.

Na namiznih in prenosnih računalnikih se stabilno povečuje raba Applovega brskalnika Safari. Kljub temu, da je njegov 8,77-odstotni delež v celotnem kolaču še sorazmerno majhen, podatek vseeno nakazuje vse večjo priljubljenost (in tudi dostopnost) Applovih računalnikov med slovenskimi potrošniki.

Tehnološke značilnosti slovenskih spletnih uporabnikov

Pridobljeni podatki pričajo o pomembnih tehnoloških značilnostih namiznih in prenosnih računalnikov med slovenskimi uporabniki interneta. Analiza uporabljenih operacijskih sistemov kaže, da je še vedno daleč najbolj priljubljen sistem Microsoft Windows, ki ga skupaj uporablja kar 92,5 odstotka obiskovalcev spletnih medijev. Občutno pa se je povečal delež tistih uporabnikov, ki uporabljajo namizne in prenosne računalnike podjetja Apple z nameščenim operacijskim sistemom Mac OS X, ki mu pripada že 9,31-odstotni delež. V primerjavi s podatki iz januarja 2014 to pomeni, da je Mac OS X pridobil prek 100 odstotkov.

Uporabljena metodologija

Analiza je bila izvedena z rešitvijo iPROM AdServer, ki je namenjena distribuciji, ciljanju in sledenju oglasnega gradiva na spletu. Z njo iPROM neprestano spremlja tehnološke značilnosti naprav, s katerimi slovenski uporabniki dostopajo do spleta, in obenem sledi tudi vrstam brskalnikov, operacijskim sistemom in ločljivosti zaslonov. Analiza je bila opravljena maja 2015 na mesečnem vzorcu slovenskih uporabnikov interneta, ki je po standardu organizacije IAB zajemal 1,6 milijarde meritvenih zahtevkov.

iPROM bo v začetku junija 2015 podrobno predstavil tudi podatke o rabi interneta v Sloveniji s pomočjo mobilnih naprav.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

Naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj smo danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. Smo visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Prepišite znake
captcha