Deli

Zaradi omejevanja založniških vsebin na družbenem omrežju Facebook se je spletni medij HuffPost UK strateško usmeril v krepitev e-poštnega marketinga.

S tematskimi e-novičniki v boj s spremenjenim Facebookovimi algoritmi - iPROM - Novica iz sveta

Facebook je letos spremenil algoritem v viru novic uporabnikov in prednostno objavlja objave iz kroga prijateljev uporabnika, kar pomeni, da so vsebine založnikov manj vidne. Po tej napovedi je postalo za večino založnikov ključno razširiti svoje vire prometa na spletna mesta.

Založniki se z novostjo soočajo na različne načine. Spletni medij HuffPost UK ima prav poseben pristop – osredotočil se je na razširitev komuniciranja prek e-poštnega marketinga, s katerim usmerja ciljne skupine ljudi na določene teme in s tem ustvarja večji promet na svoji spletni strani.

»Zaznali smo trend poglabljanja sodelovanja s svojimi naročniki prek drugih formatov, ne nujno prek Googla in Facebooka. Stremimo k vsebinsko bogatim formatom, ki zagotavljajo našim naročnikom dodano vrednost. Verjamemo, da takšne vsebine bolj učinkovito dosežejo ljudi,« je dejal Jack Riley, mednarodni direktor za strategijo poslovanja podjetja HuffPost UK.

HuffPost UK ima trenutno kar deset različnih e-novičnikov, ki pokrivajo različne tematike, od dnevno-informativnih do lifestyle vsebin. Skoraj vsi e-novičniki so mešanica HuffPostovih vsebin in povezav do vsebin drugih založnikov. Najnovejši dnevni e-novičnik Gym Buddies se osredotoča na fitnes ter vključuje tri povezave do vsebin HuffPosta UK, ki se nanašajo na nasvete o vadbi, terminološko razlago izrazov s področja fitnesa ter intervjuje s športniki in fitnes zanesenjaki. Ta e-novičnik ustvari skoraj 8 odstotkov prometa na HuffPostu UK.

V prihodnjih mesecih načrtujejo še več e-novičnikov za posebne sklope vsebin, saj imajo le-te visoko stopnjo odprtja e-poštnih sporočil. »Za nas je ključnega pomena pri ustvarjanju angažiranih skupnosti bralcev, da so odprti za sprejemanje vsebine prek več kanalov,« je dejal Riley.

HuffPost je v preteklem letu opazil tudi porast referenčnega prometa z virov zunaj družbenega omrežja Facebook, najbolj s platform za združevanje novic. Najhitrejšo rast so opazili z Axel Springer’ Updaya, Flipboarda in Apple Newsa. Te tri platforme skupaj prinesejo HuffPostu UK več prometa kot družbeno omrežje Twitter.

»Poteza Facebooka, da omeji prikazovanje objav založnikov v časovnicah uporabnikov, zagotovo motivira založnike k bolj premišljeni promociji lastne vsebine. Za vse založnike to pomeni dvoje: kako ustvariti boljšo vsebino, ki bo uporabnike spodbudila k večji interakciji, ter kako bolj učinkovito razporediti sredstva, namenjena za podporo vsebinam na Facebooku. Pravila igre so se torej spremenila ter založnike še bolj izenačila z ostalimi oglaševalci v boju za pozornost uporabnikov digitalnih medijev,« pravi Miha Rejc, vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev, iPROM.

Deli

Arhiv