Deli

Sestavina vsake uspešne spletne oglaševalske kampanje dandanes je tudi »retargeting« in pomeni ponavljajoči marketing ali ponavljajoče prikazovanje oglasov tistemu delu potrošnikov, ki je izkazal zanimanje za naše izdelke in storitve v preteklosti. Nedavna raziskava o vplivu »retargetinga« na oglaševalske kampanje je razkrila podobne vedenjske vzorce med sicer še tako različnimi občinstvi.

Ključne ugotovitve so: ne uporabite »retargetinga« prekmalu oz. ne odlašajte z njim predolgo (najboljši čas za to je med 16 in 32 urami po določeni akciji, ki so jo izvedli uporabniki; najdaljši čas, ki še prinese rezultate, pa je 128 ur po aktivnosti), poznajte idealno frekvenco (do zasičenosti naj bi prišlo, sodeč po raziskavi, pri 64 prikazanih oglasih) in nenazadanje – vedeti je treba, kdaj uporabiti generične in kdaj prilagojene spletne oglase.

Deli

Arhiv