Deli

Revija Economist trdi, da se bo spletno oglaševanje iz svetovne recesije rešilo praktično brez prask. Je namreč precej manj špekulantsko kot tradicionalno oglaševanje, saj se pri njem zelo hitro ugotovijo učinki, oglase pa se da ciljati na točno določena občinstva. Tako je spletno oglaševanje za razliko od drugih sektorjev na poti rasti v letu, ki prihaja. Res je, da ta rast ne bo tako velika, kot so sprva predvidevale nekatere raziskovalne hiše (zadnja eMarketerjeva napoved za leto 2009 je, recimo, že padla pod dvomestno številko na 8,9 odstotkov). A to pri ocenjenem ameriškem BDP-ju za 2009 okoli ničle ali celo z negativnim predznakom.
Je pa znotraj spletne oglaševalske industrije še precej manevrskega prostora za še večjo rast. Še predvsem to velja za oglaševanje v spletnih skupnostih in za strani z video vsebinami., kjer se dobri oglaševalski modeli še iščejo in se bodo kmalu tudi našli.
 

Deli

Arhiv