Za sklenitev zavarovanja si v povprečju vzamemo kar mesec dni

Internet je pomemben kanal informiranja o ponudbi tudi na področju sklepanja zavarovanj. V celotnem procesu nakupne poti – od zaznane potrebe do sklenitve zavarovanja – pa potrošnik podleže vplivom…

Preberi več

Oglaševanje ima na nakupne odločitve glede kozmetike in prehranskih dopolnil velik vpliv

 Pri nakupih kozmetike in prehranskih dopolnil ima oglaševanje večji vpliv na spodbudo nakupnega procesa kot v drugih kategorijah, zajetih v raziskavo o nakupni poti slovenskega potrošnika, ki sta jo…

Preberi več

Valicon in iPROM analizirala proces nakupne odločitve kupcev

Valicon in iPROM sta konec lanskega leta izvajala prvo slovensko raziskavo o nakupni poti slovenskega potrošnika, s katero sta ugotavljala, kako pri slovenskih kupcih poteka nakupna pot – od…

Preberi več

Internet dobro ukoreninjen v vsakdan slovenskega uporabnika

»Internet je več kot le medij in njegova uporaba se s tega vidika razlikuje od ostalih medijev, s katerimi smo ga primerjali. Sedaj z mobilno komponento postaja dnevni spremljevalec,…

Preberi več

Internet: od dela do zabave, od jutra do večera. Spletna omrežja in video vsebine spreminjajo uporabniške navade.

Trženjsko svetovalna in raziskovalna družba Valicon in podjetje iPROM sta poleti 2010 izvedla spletno raziskavo o področjih zanimanja uporabnikov interneta. Raziskava je pokazala, da se je internet usidral že…

Preberi več

Splet 2.0 najprej osvojili mlajši uporabniki interneta

Iskalnikom, ki jih najpogosteje obiskuje 30 odstotkov dnevnih uporabnikov, sledijo novičarske strani s četrtino uporabnikov, za njimi pa so uvrščene strani tako imenovanega spleta 2.0. Na tretjem mestu so…

Preberi več

V Sloveniji že 78 odstotkov dnevnih uporabnikov spleta

Rezultati raziskave kažejo, da je vsakdanja uporaba spleta postala nekaj povsem običajnega. Če je bilo leta 2005 rednih uporabnikov 67 odstotkov (vsak dan ali skoraj vsak dan), pa ga…

Preberi več

Spletne skupnosti najprimernejše mesto za ohranjanje stikov s prijatelji

Slika 1: Uporaba različnih storitev znotraj spletnih skupnosti (vir: iPROM, Valicon; januar 2009, n=407)Med posameznimi spletnimi skupnostmi obstajajo razlike v uporabi posameznih storitev. Tako, na primer, člani Facebooka, Netloga…

Preberi več

Spletne skupnosti uporablja 35 odstotkov slovenskih uporabnikov spleta

Največjo prepoznavnost med slovenskimi uporabniki interneta ima Facebook, saj ga pozna kar 82 odstotkov vprašanih. Na drugem mestu je slovenska skupnost Frendiinflirt.com. Pozna jo 75 odstotkov anketirancev. Sledita ji…

Preberi več

Velik potencial mobilnega interneta

Mobilni internet ima trenutno še status občasne, dopolnilne uporabe. Na dnevni ravni mobilne internetne storitve uporablja manj kot deset odstotkov internetnih uporabnikov, pri čemer je pregledovanje elektronske pošte najpogostejša…

Preberi več