Spletne skupnosti najprimernejše mesto za ohranjanje stikov s prijatelji

Slika 1: Uporaba različnih storitev znotraj spletnih skupnosti (vir: iPROM, Valicon; januar 2009, n=407)Med posameznimi spletnimi skupnostmi obstajajo razlike v uporabi posameznih storitev. Tako, na primer, člani Facebooka, Netloga…

Preberi več

Spletne skupnosti uporablja 35 odstotkov slovenskih uporabnikov spleta

Največjo prepoznavnost med slovenskimi uporabniki interneta ima Facebook, saj ga pozna kar 82 odstotkov vprašanih. Na drugem mestu je slovenska skupnost Frendiinflirt.com. Pozna jo 75 odstotkov anketirancev. Sledita ji…

Preberi več

Velik potencial mobilnega interneta

Mobilni internet ima trenutno še status občasne, dopolnilne uporabe. Na dnevni ravni mobilne internetne storitve uporablja manj kot deset odstotkov internetnih uporabnikov, pri čemer je pregledovanje elektronske pošte najpogostejša…

Preberi več

V Sloveniji med uporabniki spleta 86 odstotkov video gledalcev

LJUBLJANA, 30. 5. 2008     iPROM je v sodelovanju s podjetjem Valicon v maju opravil raziskavo uporabe spletnih video vsebin, ki je pokazala, da video vsebine prek spleta gleda 86…

Preberi več

Največ časa porabimo za brskanje po spletu in prebiranje e-pošte

LJUBLJANA, 9.1.2008          Raziskava medijske porabe, ki sta jo novembra med slovenskimi uporabniki interneta opravila iPROM in Valicon, je pokazala, da posamezniki v delovnem tednu 39 odstotkov časa, namenjenega medijem,…

Preberi več

E-nakupuje že skoraj polovica uporabnikov interneta

Slovenski uporabniki interneta najpogosteje kupujejo v slovenskih spletnih prodajalnah, za posamezen nakup pa porabijo tudi več kot 700 evrov
LJUBLJANA, 11.12.2007    iPROM in Valicon sta spomladi med slovenskimi uporabniki interneta…

Preberi več

Raba interneta v Sloveniji prehiteva televizijo

LJUBLJANA, 28.11.2007    iPROM in Valicon sta v prvem tednu novembra med slovenskimi uporabniki interneta izvedla raziskavo medijske porabe različnih medijev. Izsledki raziskave kažejo, da posamezniki vse več časa posvečajo…

Preberi več

E-bančništvo uporabljajo predvsem zaposleni, višje izobraženi, z družinami in višjimi prihodki

LJUBLJANA, 2.10.2007    Podjetji iPROM in Valicon sta maja in junija 2007 izvedli raziskavo o uporabi interneta v Sloveniji, v kateri je sodelovalo 8.046 anketirancev. Poleg področij e-nakupovanja in spletnih…

Preberi več

V Sloveniji blogajo predvsem mladi in najbolj internetno pismeni

LJUBLJANA, 21.8.2007    Podjetji iPROM in Valicon sta v maju in juniju 2007 izvedli drugo veliko raziskavo o uporabi interneta v Sloveniji, v kateri je sodelovalo 5.883 anketirancev. Prvo tovrstno…

Preberi več

iPROM sodeluje pri raziskovalnem projektu Spletni Monitor

“Podatki o tehnološkem dosegu spletnih oglaševalskih akcij, ki jih naročnikom zagotavljamo s kombinacijo Spletnega Monitorja, nudijo vpogled tudi v učinkovitost kreativne zasnove spletnih oglasov,” je dejal Simon Cetin, direktor…

Preberi več