Največ časa porabimo za brskanje po spletu in prebiranje e-pošte

LJUBLJANA, 9.1.2008          Raziskava medijske porabe, ki sta jo novembra med slovenskimi uporabniki interneta opravila iPROM in Valicon, je pokazala, da posamezniki v delovnem tednu 39 odstotkov časa, namenjenega medijem,…

Preberi več

E-nakupuje že skoraj polovica uporabnikov interneta

Slovenski uporabniki interneta najpogosteje kupujejo v slovenskih spletnih prodajalnah, za posamezen nakup pa porabijo tudi več kot 700 evrov
LJUBLJANA, 11.12.2007    iPROM in Valicon sta spomladi med slovenskimi uporabniki interneta…

Preberi več

Raba interneta v Sloveniji prehiteva televizijo

LJUBLJANA, 28.11.2007    iPROM in Valicon sta v prvem tednu novembra med slovenskimi uporabniki interneta izvedla raziskavo medijske porabe različnih medijev. Izsledki raziskave kažejo, da posamezniki vse več časa posvečajo…

Preberi več

E-bančništvo uporabljajo predvsem zaposleni, višje izobraženi, z družinami in višjimi prihodki

LJUBLJANA, 2.10.2007    Podjetji iPROM in Valicon sta maja in junija 2007 izvedli raziskavo o uporabi interneta v Sloveniji, v kateri je sodelovalo 8.046 anketirancev. Poleg področij e-nakupovanja in spletnih…

Preberi več

V Sloveniji blogajo predvsem mladi in najbolj internetno pismeni

LJUBLJANA, 21.8.2007    Podjetji iPROM in Valicon sta v maju in juniju 2007 izvedli drugo veliko raziskavo o uporabi interneta v Sloveniji, v kateri je sodelovalo 5.883 anketirancev. Prvo tovrstno…

Preberi več

iPROM sodeluje pri raziskovalnem projektu Spletni Monitor

“Podatki o tehnološkem dosegu spletnih oglaševalskih akcij, ki jih naročnikom zagotavljamo s kombinacijo Spletnega Monitorja, nudijo vpogled tudi v učinkovitost kreativne zasnove spletnih oglasov,” je dejal Simon Cetin, direktor…

Preberi več

Prvi rezultati nove raziskave o uporabi Interneta v Sloveniji

Izsledki raziskave med 3.300 anketiranci kažejo, da skoraj polovica uporabnikov do interneta dostopa večkrat na dan, večinoma od doma, med intenzivnimi uporabniki pa še vedno prevladujejo moški. Način dostopa…

Preberi več

Optimizacija spletne prodaje z analizo vplivov spletnega oglaševanja

LJUBLJANA, 23.9.2005 Raziskava, izvedena na podlagi spremljanja vedenjskih vzorcev uporabnikov interneta, razkriva vplive različnih oblik spletnega oglaševanja na neposredno prodajo izdelkov široke potrošnje prek spleta. Pridobljeni podatki so osnova za…

Preberi več

V Sloveniji 11,7 odstotka uporabnikov spletnih medijev briše ali blokira piškotke

LJUBLJANA, 12.9.2005 Analiza, ki so jo opravili v družbi iPROM, temelji na vzorcu 856.752 uporabnikov interneta, ki so avgusta 2005 dostopali do slovenskih spletnih medijev. Vpliv brisanja piškotkov…

Preberi več