Raziskava iPROM in Valicon: Spodbude na digitalnih kanalih močno vplivajo na nakup avtomobila

Nakupne navade ostajajo enake, spremenila se je uporaba tehnologije med nakupnim procesom. Potrošniki vedno bolj uporabljajo digitalno in posebej mobilno okolje za odločanje, kar kaže na naraščajočo potrebo po digitalnem komuniciranju s potrošniki.

Preberi več

Raziskava iPROM in Valicon: Nakupna pot slovenskega potrošnika 2017

Valicon in iPROM sta konec leta 2017 izvedla vseslovensko raziskavo o nakupni poti slovenskega potrošnika, s katero sta ugotavljala, kako pri slovenskih kupcih poteka nakupna pot in kakšno vlogo igrajo pri tem digitalni kanali. Raziskava kaže, katere točke stika potrošnika s ponudbo in prodajalci vplivajo na nakupno obnašanje potrošnika v različnih fazah nakupne poti za štiri izdelčne kategorije (počitnice, zabavna elektronika, krediti in avtomobili).

Preberi več

Valicon in iPROM vabita k sodelovanju v novi raziskavi o nakupni poti slovenskega potrošnika na spletu

Valicon in iPROM vabita vse, ki bodisi nakupujete na spletu ali pa tam le zbirate informacije za nakup, da sodelujete v novi raziskavi o nakupni poti slovenskih potrošnikov prek spletnih medijev.

Preberi več

iPROM z novo analizo tehnoloških značilnosti naprav, s katerimi slovenski uporabniki interneta dostopajo do digitalnih vsebin

iPROM je pripravil novo analizo tehnoloških značilnosti naprav, s katerimi uporabniki interneta dostopajo do digitalnih vsebin. iPROM podatke beleži in obdeluje prek tehnološke platforme iPROM Cloud, raziskavo pa pripravlja že od leta 2004.

Preberi več

iPROM in Valicon z novo raziskavo o medijski potrošnji: televizija aktivno spodbuja uporabo interneta

Izsledki raziskav o medijski potrošnji ter hkratni uporabi televizije in interneta podjetij iPROM in Valicon kažejo, da večina uporabnikov za dostop do interneta uporablja mobilne naprave. Rezultati potrjujejo, da televizija aktivno spodbuja uporabo interneta, še posebej med mlajšimi. Kar 71 odstotkov vseh uporabnikov med gledanjem televizije sočasno uporablja internet – bodisi za družbena omrežja, e-pošto ali za brskanje po spletnih straneh.

Preberi več

V Sloveniji Chrome na mobilnih napravah prednjači pred brskalnikom Safari

V Sloveniji je brskalnik Chrome na mobilnih napravah močno prevladal nad brskalnikom Safari, ugotavlja iPROM-ova raziskava. Chrome za brskanje po slovenskih spletnih medijih uporablja že 66 odstotkov mobilne populacije. Ta podatek potrjuje, da največ Slovencev na svojih mobilnih napravah uporablja operacijski sistem Android.

Preberi več

Vladavina Firefoxa v Sloveniji je končana

Brskalnik Chrome je v veliki prednosti, saj ga za brskanje po spletu uporablja že več kot polovica slovenskih uporabnikov spletnih medijev, kažejo podatki podjetja iPROM. Chrome se je na prvo mesto po priljubljenosti med brskalniki v Sloveniji povzpel lani in premagal Firefox. Tega danes uporablja le še četrtina slovenskih uporabnikov spletnih medijev.

Preberi več

V Sloveniji mobilni dostop do spleta prevladal nad stacionarnim

Slovenski uporabniki interneta do spletnih vsebin v največji meri dostopajo preko mobilnih naprav, kažejo podatki spletne medijske agencije iPROM. Vse manj domačih uporabnikov informacije na spletu išče preko namiznih in prenosnih računalnikov, kljub temu pa na njih vsebine pregledujejo dlje in bolj poglobljeno.

Preberi več

Slovenci z namiznimi in prenosnimi računalniki po spletu najraje brskajo s Chromom

Prvič doslej se je na prvo mesto po priljubljenosti med uporabniki namiznih in prenosnih računalnikov povzpel brskalnik…

Preberi več

Digitalno komuniciranje je ključni pospeševalec prodaje turističnih storitev

Potrošniki si za rezervacijo počitnic vzamejo v povprečju nekaj manj kot tri mesece. Spletni oglasi in članki na spletu, ob boku s počitniškimi katalogi, imajo pri prvih spodbudah, kam…

Preberi več