Deli

S pravim pristopom je mogoče številne prednosti programatičnega oglaševanja razširiti tudi na akcije za grajenje blagovne znamke.

Programatično oglaševanje je odlično orodje za grajenje blagovne znamke-iPROM-Novice iz sveta
V preteklosti so akcije za grajenje blagovne znamke temeljile na oglaševalskih aktivnostih nad črto (above-the-line), torej na oglaševanju na televiziji, radijih ali v tiskanih medijih. Zaradi izredno učinkovitih možnostih ciljanja je bilo programatično oglaševanje uvrščeno v kategorijo aktivnosti pod črto (below-the-line), saj je spodbujalo konverzije.

Vendar programatično oglaševanje ni namenjeno samo spodbujanju konverzij, temveč je lahko dragocen del strategije grajenja blagovne znamke. Katerakoli oglaševalska aktivnost, pa naj bo usmerjena v prepoznavnost blagovne znamke ali konverzije, lahko izkoristi prednosti podatkov o občinstvu v realnem času, ki jih je mogoče takoj uporabiti za optimizacijo in razvoj nadaljnjih strategij.

Pet nasvetov, s katerimi boste grajenje blagovne znamke dvignili na novo raven:

1. Določite prave ključne kazalnike učinka

V prvem koraku se morate dogovoriti o pravih ključnih kazalnikih učinka (KPIs) za svojo blagovno znamko. Zgodi se, da so akcije za dvig prepoznavnosti blagovne znamke povezane z nejasnimi kazalniki uspeha, vendar je ključ v sistematičnem pristopu. Doseg je seveda pomemben, vendar so glavni kazalniki, na katere se moramo osredotočiti od samega začetka, razmerje med kliki in prikazi, vidnost ter obiski spletne strani.

2. Usmeritev na pristop od zgoraj navzdol in od spodaj navzgor

Dejstvo je, da je programatično oglaševanje odlično za ciljanje in spodbujanje konverzij, vendar krepitev prepoznavnosti blagovne znamke zahteva bolj proaktiven pristop. Priporočljivo je, da se tega najprej lotite s pristopom od zgoraj navzdol in torej začnete pri naročniku, ciljnih občinstvih, ki bi jih lahko ciljali, in pri konkurenčnih straneh, ki jih ljudje obiskujejo. S tem svoje ciljanje zožite na najbolj dovzetno občinstvo. V nadaljevanju zamenjajte na pristop od spodaj navzgor, pri katerem izberete najbolj odzivna občinstva za vzpostavitev segmentov in določitev namenskega proračuna.

3. Uporabite nove tehnike ciljanja

Izkoriščanje hitro razvijajoče se oglaševalske tehnologije mora biti prednostna naloga, saj vam šele eksperimentiranje z novimi funkcijami omogoči, da v celoti izkoristite potencial programatičnega oglaševanja pri krepitvi prepoznavnosti blagovne znamke.

4. Vložite v ustvarjalni razvoj

Zelo hitro se lahko ujamete v razmišljanje, ki ohranja stare kreativne rešitve, če te – vsaj domnevno – dobro delujejo. Eksperimentiranje s kreativnimi rešitvami je ključno za uspeh, saj rezultati raziskave podjetja comScore kažejo, da je kakovost kreativne rešitve pri analiziranih blagovnih znamkah spodbudila več kot polovico sprememb v prodaji: štirikrat več kot je bil učinek različnih medijskih načrtov. Pri strategijah za dvig prepoznavnosti je izredno pomembno tudi, da raziščete, katera občinstva so dovzetna za novo oglasno kreativo, saj vam to omogoča eksperimentiranje s kreativnimi rešitvami.

5. Večkanalno učenje

Pogled na različne kanale je seveda dobrodošel za vsako marketinško strategijo, še posebej pomemben pa je pri strategijah za grajenje blagovne znamke z aktivnostmi pod črto, kjer morajo naročniki pri komuniciranju sporočil blagovne znamke pridobiti celovito razumevanje občinstev in doseči visok doseg. Zelo pomembna sta izmenjava informacij in njihovo vključevanje v programatično strategijo, pri čemer se kaže, da je sodelovanje z ekipami za družbena omrežja izjemno koristno pri preizkušanju odziva bolj odzivnih občinstev na različne formate ter za razumevanje in doseganje občinstev, kjer je uspeh največji. Ker je programatično grajenje prepoznavnosti blagovne znamke mnogo cenejše kot tradicionalni oglaševalski kanali, je zelo primerno za preizkusno okolje. Neuporaba spoznanj iz digitalnih kanalov v ne-digitalnih kanalih je velika napaka.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv