Deli

Prihodki od digitalnega oglaševanja so v letu 2017 zrasli za 21 odstotkov in dosegli 88 milijard dolarjev, sporoča IAB. Mobilno oglaševanje je s 36-odstotno rastjo doseglo 49,9 milijarde dolarjev.

Prihodki od digitalnega oglaševanja lani z 21-odstotno rastjo - iPROM - Novice iz sveta

Kot že nekaj zadnjih let prihodki od digitalnega oglaševanja rastejo, kaže poročilo združenja IAB o industriji digitalnega oglaševanja za zadnje lansko četrtletje in celotno leto 2017. Rast so zabeležili na različnih kanalih, formatih in napravah.

Prihodki od digitalnega oglaševanja dosegli 88 milijard dolarjev

Lani so prihodki od digitalnega oglaševanja v splošnem zabeležili 21,4-odstotno rast in dosegli 88 milijard dolarjev. PwC pravi, da so te spremembe prihodkov od digitalnega oglaševanja, ki smo jim bili priča lani, večje, kot jih je kadarkoli zabeležila panoga tiskanih medijev.

Digitalni video je lani na račun oglaševanja na iskalnikih povečal svoj skupni delež, in sicer na 11,9 milijarde dolarjev, kar predstavlja 33-odstotno rast v primerjavi z letom 2016, ko je dosegel 8,9 milijarde dolarjev. Tudi oglaševanje na iskalnikih je lani zabeležilo rast – 17,5-odstotno – in doseglo 40,6 milijarde dolarjev. Prihodki od pasic, so v lanskem letu znašali 27,5 milijarde dolarjev, kar v primerjavi z letom prej predstavlja 23-odstotno rast.

Močna rast mobilnega oglaševanja

Svoj delež še naprej povečuje mobilno oglaševanje. Lani je z 49,9 milijarde dolarjev doseglo 57-odstotni delež celotnega digitalnega oglaševalskega kolača, kar je več, kot so v letu 2014 znašali vsi prihodki od digitalnega oglaševanja. Od leta 2010 je mobilno oglaševanje doseglo 71,4-odstotno skupno letno stopnjo rasti. Delež mobilnega oglaševanja je dosegel rast na vseh formatih. Kljub mobilni prevladi pa so lani zrasli tudi prihodki od oglaševanja na namiznih računalnikih, in sicer s 6-odstotno skupno letno stopnjo rasti.

Lani je zrasla tudi cena na tisoč prikazov (CPM), kažejo podatki na strani SQAD.com. CPM za oglase med predvajanjem videa se je lani v primerjavi z letom prej povečal za 3 odstotke na 25,22 dolarja, CPM za prikazne oglase pa v povprečju za 6 odstotkov na 14,72 dolarja. Delež družbenih medijev je v letu 2017 z 22,2 milijarde dolarjev dosegel 25,2 odstotka prihodkov od oglaševanja.

Deli

Arhiv