Deli

Dogajanje na družbenih omrežjih je v letu 2017 zelo pestro. V novici smo izpostavili najbolj pomembne prelomnice.

Pregled dogajanja na družbenih omrežjih v letu 2017 - iPROM - Novice iz sveta

Marketing na družbenih omrežjih

Marketing na družbenih omrežjih se spreminja s tako hitrostjo, da je že na polovici leta potreben pregled dogajanja. Nekatere vloge so se na trgu zgolj po polovici leta povsem spremenile. Poglejmo si najbolj pomembne novosti, ki smo jim bili priča v svetu družbenih omrežij.

Črn scenarij za Snapchat

Za Snapchat se je leto začelo zelo črno. Potem, ko je Instagram kloniral Snapchatove zgodbe, se je rast uporabnikov upočasnila. Do aprila 2017 si je dnevno več oseb ogledalo Instagram Stories, kot pa odprlo aplikacijo Snapchat. Pri Snapchatu so sicer upad rasti pripisali sezoni, vendar se ta trend še vedno nadaljuje.

Funkcija Instagram Stories po številu dnevnih uporabnikov prehitela Snapchat

Instagram nam je v letošnjem letu ponudil že nemalo sprememb. Najbolj pomembna posodobitev preteklega leta je bila aplikacija Instagram Stories, ki so jo v letošnjem letu nadgradili in implementirali veliko novih funkcij, med drugim pa so format odprli tudi za oglaševalce. Po aprilski analizi dnevnih uporabnikov je aplikacija Instagram Stories že prehitela svojega tekmeca (Snapchat). Rast dnevnih uporabnikov Instagramove aplikacije pa še vedno narašča, od aprila do junija se je uporaba povečala za celih 25 odstotkov.

Facebook se je pozicioniral kot legitimna alternativa YouTubu. Za ta namen je ponudil nov format, in sicer t. i. mid-roll oglase (primer lahko najdete tukaj). Analiza števila ogledov nam ponuja lepe številke, vendar je za Facebook še veliko bolj pomembno spremljati številke prihodka.

Twitter pridobil nove sledilce, a izgubil denar

Družba je po manjši krizi upadanja rasti svojih sledilcev ponovno pospešila rast občinstva. Vendar se kriza za to družbeno omrežje nadaljuje, saj so se prihodki od oglaševanja bistveno znižali.

LinkedIn omogočil boljše ciljanje

Podjetje LinkedIn je ostalo precej tiho, potem ko ga je prejšnje leto kupil Microsoft. Nato je poslovno osredotočena družbena mreža končno omogočila ponovno oglaševanje prek novega programa, ki se imenuje Matched Audiences. Medtem ko LinkedIn ne počne ničesar, česar še niso storili Facebook, Google in Twitter – res, vsi –, lahko bolje poskrbi za medpodjetniške prodajalce.

Pinterest z novim vizualnim iskalnikom

Pri Pinterestu razvijajo vizualni iskalnik, ki bi deloval po podobnem načelu kot Google. Da bo iskalnik popolnoma vizualen, bodo poleg vizualnih rezultatov omogočili tudi, da bodo tudi poizvedbe oddane vizualno. Februarja je Pinterest v ta namen v svoji aplikaciji že razvil funkcijo Lens, ki pretvori telefonsko kamero v iskalno vrstico. Funkcijo pa bodo v prihodnosti uporabili tudi za boljše ciljanje v oglaševanju.

Facebook Messenger in klepetalni boti

Leto 2016 so nekateri označili kot leto, v katerem bodo kraljevali klepetalni boti. Zdi se, kot da njihovo leto šele prihaja, saj se število klepetalnih botov neizmerno povečuje. Konec lanskega leta jih je bilo na Messengerju aktivnih enkrat več kot pa sredi leta (34.000), do aprila letos pa se je številka dvignila na kar 100.000.

»Leto 2017 je predvsem leto, ko se je Facebook še okrepil na vodilnem položaju med družbenimi omrežji. Čeprav je nekatere presenetilo dejstvo, da je Instagram s svojo aplikacijo Stories prehitel Snapchat v kategoriji, ki je skorajda sinonim za to platformo, pa mene to ne preseneča. Prav tako ne upad priljubljenosti Snapchata, kar se odraža tudi v (še vedno) padajoči ceni delnice in hkrati vrednosti podjetja. Trenutno se zdi, da bo šel Snapchat po poti še ene platforme, ki je bila svoje dni izjemno priljubljena, potem pa je praktično čez noč izginila – Vine. V naslednjem letu in pol bodo nova vroča stvar klepetalni boti (t. i. chat boti) predvsem na platformah za takojšnje sporočanje, ki pa omogočajo integracijo praktično povsod. In že sedaj je vodilna platforma na tem področju Facebookov Messenger,« komentira pregled družbenih omrežij Miha Rejc, vodja oddelka za družbena omrežja v podjetju iPROM.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Prepišite znake
captcha

Arhiv