Deli

iPROM in Valicon ponovno izvajata raziskavo o medijski potrošnji v Sloveniji. Namen raziskave je ponuditi natančnejši vpogled v medijske navade slovenskih potrošnikov.

iPROM in Valicon že od leta 2007 izvajata raziskavo o medijski potrošnji v Sloveniji. Namen raziskave je ponuditi natančnejši vpogled v čas, ki ga potrošniki porabimo za spremljanje različnih medijev, in osvetliti medijske navade potrošnikov.

Z raziskavo želita partnerja razumeti, kako se medijska potrošnja vsebin na digitalnih medijih razlikuje od tiste v tradicionalnih medijih med različnimi generacijami. Letošnja raziskava se v zadnjem delu dotika tudi poznavanja Uredbe EU o varovanju osebnih podatkov (GDPR) in naklonjenosti uporabnikov do deljenja podatkov za potrebe prilagojene potrošnje digitalnih vsebin.

Vse, ki želite prispevati svoje mnenje in tako vplivati na bolj kakovostno medijsko krajno v Sloveniji, vabimo, da izpolnite anketni vprašalnik tukaj.

Hvala za vaš doprinos.

iPROM in Valicon

O podjetju Valicon

Družba Valicon je trženjsko svetovalna in raziskovalna družba, ki deluje na območju Jugovzhodne Evrope. Potrošnike preučuje že več kot dvajset let. Naročniki jim zaupajo zaradi njihovega širokega poznavanja potrošnika, neprestanih inovacij in tehnološkega napredka. Potrošniki jim zaupajo celo najbolj osebne podatke, saj spoštujejo njihove pravice in zasebnost. So člani ESOMAR združenja in se ravnajo po njihovem kodeksu že od njihovih začetkov.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

Deli