Deli

Pri blagovni znamki Pampers bodo povabili mame, ki pišejo spletne dnevnike, v svoje poslovne prostore v Ohio. S tem želijo vplivati na tiste, ki so na spletu mnenjski voditelji, kar »mame blogarke« vsekakor so. Do nedavnega jim ta blagovna znamka sicer ni posvečala praktično nobene pozornosti, sedaj pa ugotavljajo, da nimajo nič manjši vpliv na ostale kot znane osebnosti ali mediji. Zanimivo je, da kljub temu, da ne gre za spletne strani, ki bi imele velike dosege in mnogo bralcev, te mame predstavljajo različne skupine mam, ki se združujejo na spletu.  

P&G pa ni prvi, ki se je spomnil na to vrsto mnenjskih voditeljic. Pred njim so že pri Johnson&Johnson (enota Baby Center) skupaj s Federated Media ustanovili »BabyCenter Parenting Federation«, ki združuje 17 mam blogerk.

Se pa tu pojavlja vprašanje kredibilnosti mam, ki se udeležujejo tovrstnih dogodkov. P&G jim bo namreč plačal vse stroške, ki jih bodo imele s potovanjem v Ohio. O podobni spornosti se je govorilo tudi v primeru Microsofta, ki je »tehnološke blogerje« povabil na srečanje z Billom Gatesom, ali ko je Nizozemski oddelek za turizem povabil blogerje v Amsterdam. Pri P&G-ju sicer trdijo, da ne gre za običajen medijski dogodek pač pa za dvostranski dialog. Prav tako se je izkazalo, da je, vsaj za enkrat, med blogersko srenjo bolj ali manj vse tiho in ni večjih razprav o tem, ali je to sprejemljivo ali ne. Tudi po tistem ne, ko sta dve mami blogarki povedali, da se bosta udeležili potovanja v Ohio.

Emrah Kovacoglu, direktor Total Beauty media, pravi, da so tudi blogerji le ljudje. Lahko se zgodi, da bo potovanje na nekatere vplivalo, vendar pa meni, da bo večina še vedno ostala objektivna v svojem pisanju in to potovanje ne bo imelo vpliva na njihove bralce. Konec koncev tudi uredniki (lepotnih) revij dobivajo darila z vseh strani, pa ostajajo kredibilni, zaključuje.  

 

Deli

Arhiv