Deli

Komunikacija je pomembna. To ve vsak.

Psiholog Paul Watzlawick je celo rekel, da »človek ne more nekomunicirati«. Človek že dolgo komunicira na daljavo z vizualnimi (kres, dim, …) in avdio (bobni, piščali, rogovi…)  signali (hiter skok po zgodovini). Danes pa je na račun velikih izumov kot so abeceda, pisanje, tisk, pošta, elektrika, radio, televizija, telefon, računalnik in internet zaživela spletna komunikacija. In slednji se med svojim delovnim časom največ posvečam.

V Petrolu se zavedamo pomembnosti vseh vrst komunikacije in jo spodbujamo. Je namreč ključna za hiter razvoj podjetja in njegovo uspešnost. Poleg visoke pomembnosti in nujnosti komunikacije družbe s trgom pa se moramo zavedati, da ta prinese tudi veliko odgovornost tistih, ki za komunikacijo družbe skrbijo (pri nas smo to marketing in odnosi z javnostmi) in tudi vseh ostalih zaposlenih. Danes namreč s pomočjo spletne komunikacije lahko v svet sporoča vsak vse in je precej enostavno tudi slišan. Skupaj torej skrbimo za ugled Petrola in ga krepimo. Odgovorno in preudarno.

Družba Petrol spletno komunicira že od samega začetka interneta v Sloveniji v prejšnjem tisočletju. Že ob koncu tisočletja smo imeli svoje prve spletne strani, ki smo jih v letih 2006 in 2010 uspešno nadgradili in obakrat prejeli nagrado strokovne žirije za najboljše spletno mesto tistega leta.

Vendar spletno komuniciranje ne pomeni samo spletnih strani. Te so samo eden od koščkov mozaika.  In prav o tem mozaiku bom največ govoril. Posebej o koščku mozaika, ki mu rečemo »Povej Petrolu«; v hiši razvitem orodju za dvosmerno komunikacijo z našimi strankami.

Moja delavnica bo za razliko od ostalih iz repertoarja iPROMove akademije za poslušalce najbolj enostavna, saj bo v bistvu to bolj moje predavanje in debata z vami, kot delavnica.

Prinesite svoje glave in svoja mnenja in pridite na debato! Mogoče celo kaj novega izveste… če ne, bo pa vsaj za kavo poskrbljeno.

 

Deli

O avtorju

Klemen Geršak, tržne raziskave in spletno komuniciranje, Petrol d.d.

Arhiv