Deli

OTT in VoD pridobivata vse več pozornosti in prevzemata vlogo tradicionalne televizije. A ostaja izziv, kako zaslužiti z njima.

OTT in VoD prevzemata tradicionalno televizijo - iPROM - Novice iz sveta

Rast, ponovni zagon in odkup tradicionalnih televizijskih oddaj ob digitalnih ponudnikih v svetu OTT (Vsebine OTT oz. ang. Over the Top) je bila priljubljena tema srečanja IBC2017. Odprli so tudi vprašanje ali je v današnjem svetu lažje ali težje vzpostaviti učinkovito storitev VoD (Video na zahtevo), bolj znano pod originalnim angleškim terminom Video on Demand. Ob toliko ponudnikov je ostati konkurenčen in zaslužiti s storitvijo VoD velik izziv. Ivan Verbesselt je med drugim odprl tudi vprašanje, kako zaščititi vsebine pred nelegalnim kopiranjem vsebin.

Uveljavljanje vsebin OTT

Pretakanje vsebin OTT predstavlja izziv za plačljivo televizijo in tudi za operaterje prosto dostopnih vsebin. Višji vodja za dostavo in storitve pri podjetju EBU Peter MacAvok je predstavil ponovni zagon storitev DTT v Nemčiji, ki temeljijo na standardih DVB-T2 in HbbTV, kar bi lahko oblikovalo stvari v prihodnosti. Pranab Kapadia, predsednik za Evropo in Bližnji vzhod v podjetju Eros International, je sodelujočim v debati razkril tudi kako so na Indijskem trgu, ki je med največjimi, pridobili 69 milijonov registriranih uporabnikov in tri milijone naročnikov, ki so želeli videti njihove filme.

Torej, kaj je naslednji korak za televizijske postaje?

Vodji postaj ITV in Channel 4 sta napovedala, da uspešna prihodnost združuje tradicionalni radiodifuzni razpored s podatki, s čimer bodo izpolnjena pričakovanja občinstev.

»Ohranjanje našega uredniškega glasu in ustvarjanje lastne vsebine ob izkoriščanju neizmernih podatkov in vpogledov je gonilna strategija poslovnega modela videa na zahtevo OTT postaje Channel 4,« je dejala Sarah Milton iz Channela 4.

»Beseda oddajanje je v več letih postala splošno sprejeta kot oddajanje enega mnogim, resnična definicija termina pa pomeni oddajati ali raztresati v vse smeri,« je zapisal Stan Moote, glavni tehnološki direktor IABM-ja, in dodal: »Ne gre za tehnologijo, ampak za prilagajanje potrebam končnega uporabnika.«

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Prepišite znake
captcha

Arhiv