Deli

Facebook je na začetku 2016 predstavil možnost prenosa videa v živo Facebook Live. Več kot leto kasneje je mnoge blagovne znamke še ne izkoriščajo v celoti, zato sledi osem glavnih prednosti.

Osem razlogov, zakaj morajo blagovne znamke uporabljati Facebook Live - iPROM - Novice iz sveta

Funkcija Simulcast

Facebook Live vključuje funkcijo Simulcast, ki upravljavcem družbenih omrežij omogoča sočasno prenašanje istega videa v živo na več Facebookovih straneh – idealno za povečanje dosega in vidnosti.

Možnost Facebook Live je dobro razvita

Čeprav je Facebook le eno izmed družbenih omrežij, ki nudijo prenos videa v živo, je njegova rešitev najbolj razvita. Vgrajen sistem obvestil uporabnike obvesti, kdaj bo stran, ki jim je všeč, začela s predvajanjem videa v živo. Facebook nudi celo možnost vnaprejšnje promocije oddajanja, uporabniki pa si lahko nastavijo opomnik, da se ne pozabijo vklopiti v prenos.

Video ostane

Po zaključku prenosa Facebook omogoča, da video shranimo na telefon, kar pomeni, da ga lahko predvajamo tudi kasneje in uporabimo pri oglaševanju.

Vgrajena analitika

Facebook ima dobro razvito analitiko za video v živo, saj je ob standardnih statistikah za video Facebook Insights analitiki Live dodal informacije o najvišjem številu gledalcev, skupnem dosegu, odzivih, komentarjih in izmenjavah.

Do 4 ure prenosa

Čeprav drugi družbeni kanali, kot sta Instagram in Periscope, prav tako nudijo možnost prenašanja videa v živo, je bila Facebookova rešitev razvita za daljše prenose v živo z malo več vsebine. Instagram, Twitter in Periscope so tako idealni za spontane kratke prenose v živo, Facebookov edinstveni vmesnik pa pomeni, da so ljudje pripravljeni na daljše spremljanje. Facebook zato omogoča do 4-urno prenašanje videa v živo.

Veliko ogledov

Facebook trdi, da že petina videov, ki se objavi na platformi, izhaja iz uporabe možnosti Facebook Live. Prav tako uporabniki spremljajo video v živo 3-krat dlje kot posnete oziroma shranjene videe.

Odlična interakcija

Facebook za razliko od nekaterih konkurenčnih družbeni kanalov omogoča dodajanje besedil pod sliko in prikazovanje komentarjev. Možnost odgovarjanja na komentarje in razpravljanja v trenutku oddajanja spodbuja ustvarjanje smiselnih odnosov s strankami brez omejitev. Za povrhu raziskave kažejo, da kar 85 odstotkov ljudi pravi, da je bolj verjetno, da bodo spremljali video v živo prek možnosti Facebook Live kot na televiziji prav zaradi možnosti, da sodelujejo in razpravljajo.

Brezplačno

V času, ko blagovne znamke namenijo milijarde za negovanje odnosov s strankami, Facebook Live nudi osvežujoč način povezovanja z javnostmi z nizkimi stroški.

»Video po dosegu že prehiteva besedila in fotografije na lestvici dosega na družbenih medijih. Družbeni mediji, ki so bili na začetku namenjeni pisanju in nato objavi fotografij s spremnim besedilom, se sedaj vedno bolj uporabljajo za video vsebine z vedno manj spremnega besedila. Videi v živo na družbenih omrežjih Facebook ali Instagram so že takšni, saj so pisano besedo skoraj ukinili in prostor prepustili spontanosti. S tem se odpira potencial, da spremljanje video vsebin ne bo več le linearno, temveč bo potekalo interaktivno. Nekatera podjetja so že dobro prepoznala to prakso, druga so zadržana. Slednja se bodo morala znebiti strahu nad delno izgubo nadzora in se bolj prepustiti spontanosti. To pa je tudi prostor in stanje, kjer se lahko rodi več ustvarjalnosti in več osebnega stika z vsakim posameznim uporabnikom,« novico komentira Marja Bajželj, specialistka za družbene medije v podjetju iPROM.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Prepišite znake
captcha

Arhiv