Deli

Vse več podjetij vse več svojega oglaševalskega denarja namenja oglasom v spletnih igrah, saj prek njih dosežejo drugače težko dosegljiv segment mladih med 18 in 34 letom starosti. Z vključitvijo oglasa v igro ima oglaševalec realno možnost, da z njimi vzpostavi stik.
Danes se v ZDA povprečni budžeti za umeščanje oglasov v PlayStation 3 video igrice gibljejo med 150.000 in 200.000 ameriških dolarjev in od 400.000 do 500.000 dolarjev na oglaševalsko kampanjo. Med podjetji, ki namenjajo tovrstnemu oglaševanju več sredstev, so T-Mobile, DoubleFusion, IGA Worldwide in Massive. V eni od prejšnjih novičk pa smo že pisali o novo izvoljenemu ameriškemu predsedniku, ki se je prav tako lotil te taktike.
Seveda pa ima oglaševanje v spletnih igricah še vedno določene omejitve, ki preprečujejo, da bi oglaševalci tja namenjali večje količine denarja. Predvsem gre tu za tehnološki problem merjenja uspešnosti akcij in umestitve oglasa v igrico tako, da ta ne bi vplival na sam potek igre.
 

Deli

Arhiv