Deli

Programatična revolucija oglaševalcem prinaša nove izzive, saj gre za relativno nov koncept upravljanja z oglasnim prostorom. Zato ni presenetljivo, da je pri tem zaželena pomoč zaupanja vrednih svetovalcev.

Oglaševalci si želijo svetovalce za programatično oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Vpogled v realnem času in spreminjajoči se mehanizmi za zakup medijev oglaševalcem prinašajo razburljive možnosti, ki pa pomenijo spremembe v njihovem obstoječem načinu dela. Pri programatičnem oglaševanju gre za nov in za nepoznavalce zapleten proces, zato ni presenetljivo, da je pri upravljanju s programatičnim okoljem zaželena pomoč zaupanja vrednih svetovalcev.

Strokovnjaki na področju programatičnega oglaševanja pomagajo svojim strankam pri spoznavanju prednosti programatičnega okolja ter pri uresničevanju želja glede vstopa na to področje. V tem smislu imajo vlogo svetovalca, pa naj gre za pomoč strankam pri pripravi podatkovnih strategij za večkanalni pristop ali za različne možnosti sodelovanja s ponudniki oglasnega prostora.

Ključna je platforma za upravljanje podatkov

Oglaševalci se zavedajo, da morajo organizirati podatke, ki jih imajo. Ključna pri tem je platforma za upravljanje podatkov, ki omogoča nadzor z ene točke. Ta jim daje temeljit vpogled v vedenje potrošnikov v realnem času, ki so ga doslej pridobivali razparcelirano.

Agencije imajo pri nudenju pomoči oglaševalcem pri razumevanju programatičnega oglaševanja veliko vlogo. Surovi podatki so neuporabni; blagovne znamke potrebujejo še drugo mnenje in ideje, kako jih izkoristiti za doseganje poslovnih ciljev. Z vsemi možnostmi, ki se odpirajo, je programatično oglaševanje šele na začetku predvidenega razvoja, zato potreba po zaupanja vrednih partnerjih, ki ne nudijo le programatičnih rešitev, temveč imajo tudi znanje, s katerim pomagajo oglaševalcem pri njihovem programatičnem prehodu, iz dneva v dan narašča.

»Pri vsakodnevnem delu s strankami ugotavljamo, da jim programatično oglaševanje z novimi pristopi k delu predstavlja precejšnji izziv, a se hkrati zavedajo, da je to trend, ki mu preprosto morajo slediti. Zato cenijo proaktivnost in svetovanje, saj to pomeni, da jim kot podjetje nudimo tako tehnološko rešitev kot strokovne izkušnje in dragocene nasvete hkrati. Pametna raba podatkov prinaša strateške prednosti; kakovostno svetovanje pa zanesljiv uspeh in dolgoročno zaupanje,« pojasnjuje Simon Struna, strokovnjak za programatično oglaševanje.

Deli

Arhiv