Deli

Obogatena resničnost predstavlja nemalo priložnosti za podjetja, kupcem pa bo omogočila posebno doživetje ob nakupovanju izdelkov od doma.

Obogatena resničnost postaja nov trend mobilnih telefonov - iPROM - Novice iz sveta

Obogatena resničnost

Od samega začetka elektronskega poslovanja je glavni izziv, s katerim se soočajo oglaševalci, nedvomno ta, kako ustvariti občutek dotika in občutka v digitalnem svetu. Način potrošnje se je v zadnjih letih z razvojem interneta močno spremenil. Potrošniki se vse pogosteje odločajo za nakup izdelkov kar prek svojih pametnih telefonov, tablic oz. računalnikov. Z uporabo nove tehnologije, poznane pod imenom obogatena resničnost (ang. Augement reality), se lahko sedaj potrošniki virtualno dotikajo izdelkov oz. jih lahko realno 3D vizualizirajo. Z obogateno resničnostjo je to mogoče in to kar iz domačega fotelja.

Čeprav se obogatena resničnost ali umetna inteligenca v tem trenutku morda sliši futuristično, je kompleksna, zabavna in neverjetno praktična tehnologija pravzaprav preprosto le integracija digitalnih informacij z dejanskim uporabnikom v realnem času. V nasprotju z virtualno resničnostjo, ki ustvarja povsem umetno okolje, umetna inteligenca preoblikuje nove informacije v resnični življenjski scenarij. Obogatena resničnost in umetna inteligenca predstavljata nemalo priložnosti za blagovne znamke. IDC ocenjuje, da se bo vrednost trga obogatene resničnosti do leta 2020 povišala na 162 milijard ameriških dolarjev. Za boljšo predstavo naj omenimo, da je bil ta trg leta 2015 vreden »zgolj« 5,2 milijona.

Medtem, ko je umetna inteligenca prisotna že kar nekaj časa, je njena uporaba še vedno zelo omejena, potrošnikom pa tehnologija ni dostopna.

Aplikacije z obogateno resničnostjo

Na srečo mnogih se v zadnjem letu stvari hitro spreminjajo. Lep dokaz je aplikacija Pokémon Go, ki je dokazala, kako zanimiva je obogatena resničnost za širšo množico ljudi. Čeprav se velike korporacije, kot je Google, bolj posvečajo razvoju umetne inteligence, ima omenjeni spletni velikan poseben oddelek, ki se posveča rešitvam za nakupovanje od doma. V zadnjih štirih mesecih je Google predstavil dva različna pametna telefona, ki podpirata umetno inteligenco.

Kot zanimivost lahko omenimo, da o integraciji umetne inteligence razmišljajo tudi pri podjetju Apple. Izvršni direktor Tim Cook je poudaril pomembnost umetne inteligence in iz njegovih besed lahko pričakujemo, da bo v bližnji prihodnosti Apple prav tako ponudil obogateno resničnost oz. umetno inteligenco.

Umetna inteligenca – pomembno orodje v prodaji

Čeprav večina aplikacij, ki danes uporabljajo umetno inteligenco, ponuja igre, obstajajo številni načini, kako bi lahko ta tehnologija izboljšala nakupno izkušnjo. Predstavljajte si, da bi lahko že jutri nakupovali od doma na povsem enak način, kot ko vstopite v trgovino. Izmerili bi sobo, obiskali spletno trgovino, kjer prodajajo pohištvo, izbrali med različnimi barvami, stili in velikostjo, ki ustreza vaši sobi. Sedaj nakupovanje po spletu poteka bolj kot ne na približno, izberemo stvari in potem šele ob dostavi ugotovimo, ali res ustrezajo našim pričakovanjem.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Prepišite znake
captcha

Arhiv