Zaradi pandemije je zvestoba potrošnikov na preizkušnji - iPROM - Novice iz sveta

Zaradi pandemije je zvestoba potrošnikov na preizkušnji

Raziskave kažejo, da je zvestoba potrošnikov stvar preteklosti. Čustvene vezi z blagovnimi znamkami so oslabljene, nadomešča pa jih nakupovanje iz navade. Kaj naj blagovne znamke storijo?

Preberi več
V marketingu je ključna transparentnost - iPROM - Novice iz sveta

V marketingu je ključna transparentnost

V marketingu je za uresničitev polnega potenciala izredno pomembna transparentnost.

Preberi več
Naložbe v video oglaševanje se povečujejo - iPROM - Novice iz sveta

Naložbe v video oglaševanje se povečujejo

Video bo v ZDA prvič doslej presegel polovico porabe za programatične prikazne oglase.

Preberi več
Med potrošniki raste zaskrbljenost glede podatkov in zasebnosti - iPROM - Novice iz sveta

Med potrošniki raste zaskrbljenost glede podatkov in zasebnosti

Navdušenje nad novimi tehnologijami med potrošniki pada, njihova zaskrbljenost glede deljenja podatkov pa je vse večja.

Preberi več
Naložbe v digitalno oglaševanje presegajo napovedi - iPROM - Novice iz sveta

Naložbe v digitalno oglaševanje presegajo napovedi

Raste zlasti poraba za oglaševanje na maloprodajnih medijskih omrežjih, povezani televiziji, družbenih medijih in iskalnikih.

Preberi več
Blagovne znamke naj izkoristijo prehod televizije v digitalni svet - iPROM - Novice iz sveta

Blagovne znamke naj izkoristijo prehod televizije v digitalni svet

Blagovne znamke ne smejo zamuditi priložnosti, ki jih ponuja prehod televizije v digitalni svet. Še nikoli ni bilo tako pomembno, da sprejmejo pristop »digitalno najprej«.

Preberi več
V digitalno oglaševanje je treba vlagati premišljeno - iPROM - Novice iz sveta

V digitalno oglaševanje je treba vlagati premišljeno

Več kot 100 milijonov ameriških dolarjev, vloženih v digitalno oglaševanje, je porabljenih neučinkovito.

Preberi več
Trendi, ki bodo letos vplivali na poslovanje trgovcev z živili - iPROM - Novice iz sveta

Trendi, ki bodo v letošnjem letu vplivali na poslovanje trgovcev z živili

Med ključnimi letošnjimi trendi, ki bodo vplivali na živilsko industrijo, sta takojšnja dostava kupljenega blaga ter izboljšanje uporabe podatkov.

Preberi več
Trgovci na drobno krepijo uporabo digitalnih tehnologij - iPROM - Novice iz sveta

Trgovci na drobno krepijo uporabo digitalnih tehnologij

Zahodnoevropski trgovci na drobno bodo z digitalnimi orodji spodbujali prodajo v fizičnih trgovinah.

Preberi več
Leto 2021 je bilo leto rekordnih naložb v oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Leto 2021 je bilo leto rekordnih naložb v oglaševanje

V prihodnjih letih naj bi se rast porabe za oglaševanje sicer upočasnila, a letos bo rekordna. 

Preberi več

Arhiv