Instagram prek funkcije Stories preizkuša svojo različico poobjavljanja - iPROM - Novice iz sveta

Instagram prek funkcije Stories preizkuša svojo različico poobjavljanja

Instagram je testnim uporabnikom omogočil, da v svojih lastnih zgodbah (funkcija Stories) delijo javne objave drugih ljudi, njihovi sledilci pa si s klikom na deljeno objavo lahko ogledajo izvirnik.

Preberi več
Miti glede tehnologije veriženja blokov - iPROM - Novice iz sveta

Miti glede tehnologije veriženja blokov

Množica informacij in nenehni pogovori glede tehnologije veriženja blokov in kriptovalut brišejo mejo med resničnimi dejstvi in izmišljotinami.

Preberi več
S tematskimi e-novičniki v boj s spremenjenim Facebookovimi algoritmi - iPROM - Novica iz sveta

S tematskimi e-novičniki v boj s spremenjenimi Facebookovimi algoritmi

Zaradi omejevanja založniških vsebin na družbenem omrežju Facebook se je spletni medij HuffPost UK strateško usmeril v krepitev e-poštnega marketinga.

Preberi več
Vplivnostni marketing na Instagramu se je v letu 2017 podvojil - iPROM - Novice iz sveta

Vplivnostni marketing na Instagramu se je v letu 2017 podvojil

Družbeno omrežje Instagram je po novih podatkih Kleara, platforme za vplivnostni marketing za pripravo in merjenje oglaševalskih akcij, postalo vodilni kanal za vplivnostni marketing.

Preberi več
Družbeni mediji in napovedi za letošnje leto - iPROM - Novice iz sveta

Družbeni mediji in napovedi za letošnje leto

Spremembe se v digitalnem svetu dogajajo izredno hitro in tudi družbeni mediji niso izjema. V letošnjem letu lahko tako pričakujemo kar nekaj sprememb.

Preberi več
Vplivnostni marketing: eksplozija ali implozija? - iPROM - Novice iz sveta

Vplivnostni marketing: eksplozija ali implozija?

Vplivnostni marketing je postal zelo priljubljena oblika marketinga na družbenih omrežjih, saj so blagovne znamke zaznale pozitiven vpliv na prodajo. Vseeno pa moramo biti pozorni na izzive, ki ga spremljajo.

Preberi več
Kontekstualno ciljanje je prihodnost oglasevanja-iPROM-Novice iz sveta

Kontekstualno ciljanje je prihodnost oglaševanja

Kontekstualno ciljanje se prilagaja posameznemu občinstvu in potrošnike ujame v njihovem najboljšem možnem razpoloženju za sprejem oglasnega sporočila.

Preberi več
OTT je najmočnejša navzkrižna platforma trženjskega spleta - iPROM - Novice iz sveta

OTT je najmočnejša navzkrižna platforma trženjskega spleta

OTT je močna navzkrižna platforma trženjskega spleta, saj omogoča odlično segmentacijo občinstva in napredno podatkovno analitiko za merjenje oglaševanja.

Preberi več
Tehnologija veriženja blokov priložnost za ohranitev poslovanja agencij - iPROM - Novice iz sveta

Tehnologija veriženja blokov priložnost za ohranitev poslovanja agencij

Tehnologija veriženja blokov (Blockchain) vpliva na nove poslovne modele in pomembno spreminja način poslovanja podjetij, tudi agencij.

Preberi več
Video oglaševanje na več platformah za večji doseg - iPROM - Novice iz sveta

Video oglaševanje na več platformah za večji doseg

Video oglaševanje na več platformah je zaradi vse večjega zanimanja medijskih zakupnikov v porastu. Večina digitalnega video inventarja v ZDA se posreduje programatično.

Preberi več

Arhiv