Kontekstualno ciljanje je prihodnost oglasevanja-iPROM-Novice iz sveta

Kontekstualno ciljanje je prihodnost oglaševanja

Kontekstualno ciljanje se prilagaja posameznemu občinstvu in potrošnike ujame v njihovem najboljšem možnem razpoloženju za sprejem oglasnega sporočila.

Preberi več
OTT je najmočnejša navzkrižna platforma trženjskega spleta - iPROM - Novice iz sveta

OTT je najmočnejša navzkrižna platforma trženjskega spleta

OTT je močna navzkrižna platforma trženjskega spleta, saj omogoča odlično segmentacijo občinstva in napredno podatkovno analitiko za merjenje oglaševanja.

Preberi več
Tehnologija veriženja blokov priložnost za ohranitev poslovanja agencij - iPROM - Novice iz sveta

Tehnologija veriženja blokov priložnost za ohranitev poslovanja agencij

Tehnologija veriženja blokov (Blockchain) vpliva na nove poslovne modele in pomembno spreminja način poslovanja podjetij, tudi agencij.

Preberi več
Video oglaševanje na več platformah za večji doseg - iPROM - Novice iz sveta

Video oglaševanje na več platformah za večji doseg

Video oglaševanje na več platformah je zaradi vse večjega zanimanja medijskih zakupnikov v porastu. Večina digitalnega video inventarja v ZDA se posreduje programatično.

Preberi več
Snapchat načrtuje povratni udarec - iPROM - Novice iz sveta

Snapchat načrtuje povratni udarec

Snapchat je predstavil novost v svoji aplikaciji, s katero ločuje družbeno stran od medijske. Aplikacija bo tako uporabnikom in oglaševalcem prijaznejša.

Preberi več
Personalizacija pri potrošnikih pred promocijami - iPROM - Novice iz sveta

Personalizacija pri potrošnikih pred promocijami

Personalizacija oglasov je med potrošniki v bolj pomembna kot popusti in promocije, kaže aktualna raziskava podjetja Harris Interactive.

Preberi več
Facebookovi dinamični oglasi za avtomobilske blagovne znamke - iPROM - Novice iz sveta

Facebookovi dinamični oglasi za avtomobilske blagovne znamke

Facebookovi dinamični oglasi, namenjeni ponovnemu ciljanju avtomobilskih blagovnih znamk, oglasi za zbiranje kontaktov pa z novimi funkcijami za večjo učinkovitost vseh oglaševalcev.

Preberi več
eMarketer objavil napoved za oglaševanje po vsem svetu - iPROM - Novice iz sveta

eMarketer objavil napoved za oglaševanje po vsem svetu

Oglaševanje se bo po napovedi eMarketerja po vsem svetu do konca leta 2017 še povečalo za 7 odstotkov, in sicer na kar 584,14 milijarde dolarjev.

Preberi več
Glasovno iskanje bo spremenilo vedenje potrošnikov - iPROM - Novice iz sveta

Glasovno iskanje bo spremenilo vedenje potrošnikov

Glasovno iskanje je že na obzorju, četudi poslovni svet še ni pripravljen nanj. 20 odstotkov Googlovih mobilnih poizvedb že uporablja glasovno iskanje.

Preberi več
Na kriptovalute se pripravlja tudi Amazon - iPROM - Novice iz sveta

Na kriptovalute se pripravlja tudi Amazon

Kriptovalute niso muha enodnevnica. O razvoju lastne borze digitalnih valut in vzpostavitvi lastne kriptovalute naj bi razmišljal tudi Amazon.

Preberi več

Arhiv