Programaticno-oglasevanje-zagotavlja-boljso-ucinkovitost-iPROM-Novice-iz-sveta

Programatično oglaševanje zagotavlja boljšo učinkovitost

Programatično oglaševanje zagotavlja prilagodljivost pri upravljanju kampanj. Množica podatkov omogoča ciljanje in poročanje, kar poveča učinkovitost kampanje.

Preberi več
Twitter ponudil klepetalni bot

Twitter ponudil klepetalni bot

Podjetja lahko na Twitterju po novem ustvarijo klepetalni bot, ki jim bo pomagal pri odgovarjanju na neposredna sporočila.

Preberi več
Blagovne znamke se vse bolj poslužujejo marketinga z vplivneži

Blagovne znamke se vse bolj poslužujejo marketinga z vplivneži

Marketingarji vedno znova iščejo nove alternativne načine za doseganje potrošnikov. Eden izmed bolj inovativnih pristopov je marketing z vplivneži.

Preberi več
Oglaševalci si želijo svetovalce za programatično oglaševanje

Oglaševalci si želijo svetovalce za programatično oglaševanje

Programatična revolucija oglaševalcem prinaša nove izzive, saj gre za relativno nov koncept upravljanja z oglasnim prostorom. Zato ni presenetljivo, da je pri tem zaželena pomoč zaupanja vrednih svetovalcev.

Preberi več
Facebook uvedel možnost preddražbe oglasnega prostora - iPROM Novice iz sveta

Facebook uvedel možnost preddražbe oglasnega prostora

Z uvedbo možnosti preddražbe (t. i. header bidding) želi Facebook doseči, da bo njegovo oglasno omrežje bolj konkurenčno kot Googlovo, saj bodo založniki pridobili boljši vpogled v to, kje lahko dobijo več za svoj oglasni prostor.

Preberi več
Inovativna uporaba spletne analitike v letosnjem letu - iPROM - Novice iz sveta

Inovativna uporaba spletne analitike v letošnjem letu

Vloga spletne analitike se bo v letošnjem letu bistveno razširila. Z njeno pomočjo bodo lahko podjetja izboljšala svojo zunanjo komunikacijo in predvsem dobila boljši vpogled v razumevanje svojih uporabnikov.

Preberi več
Kaj-so-podjetja-pridobila-z-Instagram Stories-iPROM-Novice-iz-sveta

Kaj so podjetja pridobila z Instagram Stories?

Instagram je lani poleti predstavil funkcionalnost Instagram Stories, ki jo trenutno dnevno uporablja že 150 milijonov uporabnikov. S tem od svoje »starejše sestre« Snapchat zaostaja le še za 11 milijonov. Ob tem so pri Instagramu priložnosti za podjetja še nadgradili in jim ponudili celostranske oglase, ki bodo umeščeni med zgodbe oseb, ki jim uporabniki sledijo.

Preberi več
Kaj-ustvarja-(dodano)-vrednost-v-digitalnem-svetu-iPROM-Novice-iz-sveta

Kaj ustvarja (dodano) vrednost v digitalnem svetu?

Ste vedeli, da kar 70 odstotkov prebivalstva po svetu dnevno spremlja horoskop? V časopisju, preko radia ter televizije in, seveda, interneta. A horoskop je le ena izmed vsebin, primernih za morebitno monetizacijo na »klasičnih«, digitalnih in mobilnih platformah.

Preberi več
Vpliv-umetne-inteligence-in-tehnologije-strojnega-ucenja-na-marketing-iPROM-Novice-iz-sveta

Vpliv umetne inteligence in tehnologije strojnega učenja na marketing

Zdi se, da bo marketing z uporabo umetne inteligence, strojnega učenja in avtomatiziranih vmesnikov letos še bolj vstopil v znanstvenofantastično prihodnost. Avtomatizacija, ki je imela doslej večinoma prek programatičnega zakupa le manjšo vlogo, si danes zasluži pomembno mesto, kar morajo tržniki pri svojih marketinških kampanjah upoštevati.

Preberi več
Google-aktivno-vstopa-na-področje-OTT-iPROM-Novice-iz-sveta

Google aktivno vstopa na področje OTT

Po več mesecih govoric je Google prejšnji torek predstavil YouTube TV, s katerim bo vstopil na področje dostave TV-vsebin prek interneta (OTT).

Preberi več

Arhiv