Iskreni marketing za dolgoročno zvestobo potrošnikov - iPROM - Novice iz sveta

Iskreni marketing za dolgoročno zvestobo potrošnikov

Iskreni marketing se ukvarja z izkušnjo, ki jo ima potrošnik z blagovno znamko, in kako ta vpliva na njegovo dolgoročno zvestobo blagovni znamki.

Preberi več
Trend internega programatičnega zakupa: Podjetje Lucozade prenaša zakup digitalnih medijev v hišo - iPROM - Novice iz sveta

Trend internega programatičnega zakupa: Podjetje Lucozade prenaša zakup digitalnih medijev v hišo

Digitalni medijski ekosistem zaznamuje trend, poznan pod izrazom »programmatic in-house« oz. interni programatični zakup. Gre za izvajanje programatičnega zakupa interno oziroma brez spletne medijske agencije.

Preberi več
Skrb za brezhibno potrošniško izkušnjo je ključna za podjetja - iPROM - Novice iz sveta

Skrb za brezhibno potrošniško izkušnjo je ključna za podjetja

Personalizacija ter upoštevanje konteksta in čustev sta ključna za zagotavljanje dobre potrošniške izkušnje.

Preberi več
Facebook omogočil samodejno predvajanje video oglasov v aplikaciji za klepet Messenger - iPROM - Novice iz sveta

Facebook omogočil samodejno predvajanje video oglasov v aplikaciji za klepet Messenger

S Facebooka sporočajo, da so v začetni fazi umeščanja video oglasov v aplikacijo za klepet Messenger.

Preberi več
eBay se ponovno zateka k personalizirani potrošniški izkušnji - iPROM - Novice iz sveta

eBay se ponovno zateka k personalizirani potrošniški izkušnji

Za mnoge trgovce je personalizacija zelo pomembna – še posebej, ker potrošniki pričakujejo personalizirane izkušnje skozi celotno nakupno pot. A zagotavljanje personalizirane izkušnje na vsaki točki stika blagovne znamke s potrošnikom ni tako enostavno, kot se sliši.

Preberi več
Prihodki od digitalnega oglaševanja lani z 21-odstotno rastjo - iPROM - Novice iz sveta

Prihodki od digitalnega oglaševanja lani z 21-odstotno rastjo

Prihodki od digitalnega oglaševanja so v letu 2017 zrasli za 21 odstotkov in dosegli 88 milijard dolarjev, sporoča IAB. Mobilno oglaševanje je s 36-odstotno rastjo doseglo 49,9 milijarde dolarjev.

Preberi več
82,5 odstotka vseh ameriških digitalnih prikaznih oglasov zakupljeno programatično - iPROM - Novice iz sveta

82,5 odstotka vseh ameriških digitalnih prikaznih oglasov zakupljeno programatično

Več kot 80 odstotkov digitalnih prikaznih oglasov bo letos zakupljenih programatično, do leta 2020 pa bo programatičnemu digitalnemu prikaznemu oglaševanju namenjenih več kot 65 milijard USD.

Preberi več
Naložbe v digitalno oglaševanje so se v Evropi v petih letih podvojile - iPROM - Novice iz sveta

Naložbe v digitalno oglaševanje so se v Evropi v petih letih podvojile

Evropski trg digitalnega oglaševanja je leta 2017 dosegel že 48 milijard EUR, leta 2012 pa 24,8 milijarde EUR.

Preberi več
Naložbe v digitalno oglaševanje bodo do 2020 dosegle 50 odstotkov-iPROM-Novice-iz-sveta

Naložbe v digitalno oglaševanje bodo do 2020 dosegle 50 odstotkov

Oglaševalski proračuni bodo v letošnjem letu zrasli za 7,4 odstotka na 533 milijarde EUR. Vse večji delež v celotnem proračunu dosega digitalno oglaševanje.

Preberi več
Učinkovito merjenje rezultatov oglaševalskih aktivnosti v digitalnem svetu - iPROM - Novice iz sveta

Učinkovito merjenje rezultatov oglaševalskih aktivnosti v digitalnem svetu

Oglaševalci imajo dostop do številnih tehnologij, orodij in podatkov, kar jim omogoča, da izvajajo vedno bolj izpopolnjene oglaševalske akcije, bolje poročajo o donosnosti naložb v oglaševanje in natančno načrtujejo prihodnje oglaševalske kampanje.

Preberi več

Arhiv