Bodo klepetalni boti kmalu prevzeli delo službe za pomoč uporabnikom? - iPROM - Novice iz sveta

Bodo klepetalni boti kmalu prevzeli delo službe za pomoč uporabnikom?

Vloga klepetalnic v e-trgovinah se je iz prodajnega orodja razvila v pomočnika uporabnikom. Klepetalni boti so uporabnikom na voljo 24 ur na dan in s pomočjo umetne inteligence lahko odgovorijo na njihova vprašanja. Več kot polovica uporabnikov se za pomoč obrne na klepetalne bote, medtem ko nekateri še vedno bolj zaupajo človeškemu dejavniku.

Preberi več
Kaj je pomembno pri izbiri platforme za upravljanje podatkov - iPROM - Novice iz sveta

Kaj je pomembno pri izbiri platforme za upravljanje s podatki

Izbira najprimernejše platforme za upravljanje podatkov je ključna komponenta digitalnih marketinških kampanj.

Preberi več
E-postni-marketing-se-vedno-zelo-priljubljen-iPROM-Novice-iz-sveta

E-poštni marketing še vedno zelo priljubljen

Kljub konkurenčnim komunikacijskim orodjem uporaba e-poštnega marketinga narašča.

Preberi več
Prevare z oglasi še vedno velik problem v dobavni verigi digitalnih medijev - iPROM - Novice iz sveta

Prevare z oglasi še vedno velik problem v dobavni verigi digitalnih medijev

Če medijski zakupniki od svojih dobaviteljev v dobavni verigi ne pričakujejo preglednosti in zanjo niso pripravljeni plačati, je ne bodo dobili.

Preberi več
Dražbe s prvo ceno in ads.txt v porastu - iPROM - Novice iz sveta

Dražbe s prvo ceno in ads.txt v porastu

Določanje cen inventarja programatičnih platform se spreminja. V vse večjem porastu so slepe dražbe s prvo ceno in uvedba datotek ads.txt.

Preberi več
Obogatena resničnost v središču zanimanja oglaševalcev - iPROM - Novice iz sveta

Obogatena resničnost v središču zanimanja oglaševalcev

Obogatena resničnost postaja za oglaševalce bolj zanimiva kot virtualna resničnost.

Preberi več
Trend: vse več podjetij se odloča za vzpostavitev lastnih oddelkov za programatični medijski zakup - iPROM - Novice iz sveta

Trend: vse več podjetij se odloča za vzpostavitev lastnih oddelkov za programatični medijski zakup

Uporaba digitalnih medijev se povečuje, zato se tudi naložbe v digitalne medije strmo povečujejo. Do konca leta 2018 je ocenjeno, da bodo naložbe v digitalne oglase v ZDA dosegle 107,3 milijarde dolarjev, naložbe v TV oglaševanje pa 69,87 milijard dolarjev.

Preberi več
Instagram širi dostop do oglasov Collection Ads in ikone za nakupovalno vrečko - iPROM - Novice iz sveta

Instagram širi dostop do oglasov Collection Ads in ikone za nakupovalno vrečko

Instagram širi dostopnost oglaševalske ponudbe na nove oglaševalce, saj je odslej oglasni format Collection Ads na voljo vsem oglaševalcem, e-trgovske blagovne znamke pa bodo v letošnji prednovoletni praznični sezoni lahko v objave Stories vključile tudi ikono za nakupovalno vrečko.

Preberi več
Instagram predstavlja novo video platformo IGTV - iPROM - Novice iz sveta

Instagram predstavlja novo video platformo IGTV

Instagram TV ali krajše IGTV je nova funkcija na Instagramu, ki ustvarjalcem video posnetkov omogoča distribucijo daljših video posnetkov v sklopu omenjenega družbenega omrežja.

Preberi več
Iskreni marketing za dolgoročno zvestobo potrošnikov - iPROM - Novice iz sveta

Iskreni marketing za dolgoročno zvestobo potrošnikov

Iskreni marketing se ukvarja z izkušnjo, ki jo ima potrošnik z blagovno znamko, in kako ta vpliva na njegovo dolgoročno zvestobo blagovni znamki.

Preberi več

Arhiv