Deli

Splet 2.0 zaznamujejo t.i. moderni potrošniki, ki so nepotrpežljivi – svoje informacije želijo takoj, so netolerantni – če jih stran razočara, se tja zagotovo ne bodo več vrnili, in so glasni – svojim prijateljem povedo tako za dobre kot slabe strani, ki (so) jih obiskujejo (obiskali). V iskanju za želeno informacijo, ko se prebijajo skozi poplavo zanje nepomembnih informacij, zahtevajo hitrost, sodelovanje in zaupanje. In ker je splet 2.0 tako drugačen od spleta 1.0, ker so drugačni predvsem uporabniki, to je potrošniki, je za marketinško in oglaševalsko stroko nujno potrebna prilagoditev in sprememba v mišljenju.

V tej dobi, ki se imenuje »preveč informacij«, morajo oglaševalci tako zadovoljiti tri ključne dimenzije visokih pričakovanj, ki jih imajo potrošniki: hitrost informacij (informacije morajo biti lahko najdljive, vztrajne in morajo do potrošnika priti po kateremkoli kanalu, ki ga sam izbere, ko nekaj išče), sodelovanje (oglaševalec mora povečati vpliv kolektivne moči in vložek svojih najbolj vdanih kupcev za identificiranje, filtriranje in postavljanje v vrsto informacij za ostale kupce ali potencialne kupce) in zaupanje (uporabljati je treba dvosmerne in ne enosmernih taktik kot je oglaševanje, za dosego iskrenega, zaupanja vrednega dialoga s potrošniki).

Deli

Arhiv