Deli

Evropski trg digitalnega oglaševanja je leta 2017 dosegel že 48 milijard EUR, leta 2012 pa 24,8 milijarde EUR.

Naložbe v digitalno oglaševanje so se v Evropi v petih letih podvojile - iPROM - Novice iz sveta

Na letni konferenci Interact, ki je letos potekala od 23. do 24. maja v Milanu, je IAB Europe predstavil izsledke raziskave AdEx, ki so pokazali, da so se nalože v digitalno oglaševanje v letu 2017 povečale za 13,2 odstotka na 48 milijard evrov, kar gre pripisati močni rasti naložb v mobilno oglaševanje, oglaševanje na družbenih medijih in video oglaševanje.

Iz združenja IAB Europe, ki z raziskavo AdEx že 12. leto spremlja svetovni trg digitalnega oglaševanja, so sporočili, da je raziskava pokazala velik porast naložb v digitalno oglaševanje na evropskem trgu.

Na vseh 27 trgih, vključenih v raziskavo, se je pokazala več kot 40-odstotna rast mobilnega prikaznega oglaševanja, ki zdaj predstavlja že 42 odstotkov celotnega kolača prikaznega oglaševanja, medtem ko video oglaševanju pripada več kot četrtina kolača.

Podobna stopnja rasti (38 odstotkov) se je pokazala tudi pri oglaševanju na družbenih medijih, medtem ko je video oglaševanje zraslo za 35 odstotkov, kar je 4-krat več od rasti prikaznega oglaševanja brez videa.

Townsend Feehan, direktor IAB-ja Europe, izsledke raziskave AdEx komentira: »Digitalno oglaševanje v Evropi je doživelo še eno leto močne rasti, kar potrjuje njegovo pomembno vlogo pri distribuciji digitalnih vsebin in soustvarjanju potrošniških izkušenj. Z začetkom veljave Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov je industrija na razpotju, a moramo še naprej izboljševati uporabniško izkušnjo in izpostavljati pomemben prispevek digitalnega oglaševanja k evropskemu gospodarstvu.«

Raziskava AdEx je razdelila trg digitalnega oglaševanja v tri kategorije: prikazno oglaševanje, oglaševanje na iskalnikih in direktoriji. Prikazno oglaševanje je prehitelo oglaševanje na iskalnikih in direktorijih s 14,9-odstotno stopnjo rasti in doseglo 19,3 milijarde evrov.

Srednje-in vzhodnoevropski trgi z najvišjo rastjo so Belorusija s 33,9-odstotno, Srbija s 23,7-odstotno in Rusija z 21,9-odstotno rastjo.

Močna rast naložb v digitalno oglaševanje se je pokazala tudi na zrelih trgih (v skladu z evropskim povprečjem ali nad njim), med katerimi so Združeno kraljestvo (14,3 %), Norveška (16,6 %), Švedska (18,4 %), Švica (12,5 %) in Danska (9,7 %), kar dokazuje, da zrelost trga ne ovira možnosti za nadaljnje inovacije in rast.

Deli

Arhiv