Deli

Interaktivni oglasi, prikazani na tabličnih računalnikih, generirajo dvakrat boljši odziv v primerjavi s statičnimi oglasi, pravi IAB-jeva raziskava iz Velike Britanije. Poleg tega jih je imela več kot polovica vprašanih pozitivno mnenje o interaktivnih oglasih, samo 27 odstotkov je takih, ki tako mislijo o statičnih oglasih. Prisotnost interaktivnih elementov v oglasu je prav tako povečala čas, ki so mu ga anketiranci namenili (za 31 odstotkov v primerjavi s statičnimi ali dinamičnimi oglasi). Skoraj nihče od vprašanih pa ne mara vsiljivih oglasov.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv