Deli

Da mobilne uporabnike pripravite do namestitve in zagona vaše mobilne aplikacije, je le polovica bitke. Pravi izziv jih je namreč obdržati.

Mobilni marketing: Kako ohraniti visoko stopnjo zadržanja uporabnikov-iPROM-Novice iz sveta

Če ste v marketingu dovolj dolgo, se zagotovo spomnite, da je za najbolj zaželeno meritev uspešnosti mobilnih aplikacij veljalo število prenosov. Najpomembneje je bilo, da baza uporabnikov raste. A se je kmalu izkazalo, da je 25 odstotkov uporabnikov mobilno aplikacijo uporabilo le enkrat, kar je dalo jasen signal, da se mora komunikacija z uporabniki usmeriti na akcije in vedenje znotraj aplikacije, saj to bolj spodbuja vpletenost in ustvarja zveste uporabnike.

Povprečna stopnja zadržanja uporabnikov v mobilnih aplikacijah za vse panoge je po 90 dneh približno 22-odstotna, zato se oglaševalci vse bolj usmerjajo v grajenje zvestobe mobilnih uporabnikov.

Kako torej obdržati mobilne uporabnike, da bodo redno uporabljali vašo mobilno aplikacijo? Navajamo 9 nasvetov, s katerimi lahko izboljšate stopnjo zadržanja uporabnikov vaše mobilne aplikacije:

  • 1. Izboljšajte razumevanje svoje aplikacije: Če uporabniki vaše mobilne aplikacije po prenosu ne razumejo prednosti aplikacije in kako jo pravzaprav uporabljati, se možnost za brisanje aplikacije drastično zviša. Poudarite prednosti uporabe mobilne aplikacije in osnovne funkcionalnosti.
  • 2. Zagotovite uporabna sporočila znotraj aplikacije: Sporočila znotraj aplikacije so za uporabnika pomembna, saj so vezana na aktivnosti znotraj aplikacije in zato zagotavljajo boljšo uporabniško izkušnjo. S takimi sporočili lahko komunicirate nove funkcije, poudarite, kaj je drugačno, in delite pomembne informacije.
  • 3. Dosezite uporabnike s potisnimi obvestili (ang. push messages): Potisna obvestila so ključnega pomena za komunikacijo z uporabniki, ko aplikacija ni zagnana. Ker so ta sporočila poslana neposredno na zaslon telefona, jih uporabnik vedno vidi. Če je vaša komunikacija prepričljiva in prilagojena uporabniku ter če uporabljate najnovejšo tehnologijo, kot je geolokacija, boste zagotovili dobro uporabniško izkušnjo.
  • 4. Zagotovite uporabnikom, kar želijo: Uporabniki aplikacij želijo, da so njihove interakcije prilagojene njihovim željam, lokaciji in vedenju v aplikaciji.
  • 5. Skušajte predvidevati: Razumevanje, zakaj uporabnik razmišlja o prenehanju uporabe aplikacije, vam lahko pomaga, da ga vseeno zadržite. Mobilni oglaševalci bi morali oblikovati prilagojene oglaševalske akcije, ki bi uporabnike ponovno navdušile za uporabe aplikacije, preden je prepozno.
  • 6. Ponovno vključite stare uporabnike: Skoraj polovica vseh uporabnikov operacijskega sistema iOS onemogoči potisna sporočila, zaradi česar jih je težko ponovno pritegniti k uporabi aplikacije. Doseganje teh uporabnikov s prepričljivim opomnikom zunaj aplikacije lahko izvedete s ponovnim trženjem (ang. remarketing) – prek e-pošte, iskalnih oglasov ali oglasov na družbenih medijih. Gre za učinkovit način, kako uporabnike ponovno vključiti v uporabo vaše aplikacije.
  • 7. Ne pozabite na testiranja A/B: Testiranje A/B pokaže, katere strategije delujejo in katere so neuspešne. Ti vpogledi vam omogočajo pametnejše in učinkovitejše uvajanje oglaševalskih akcij in vam pomagajo, da se osredotočite na sporočila in funkcije, ki pospešujejo udejstvovanje in konverzijo v mobilni aplikaciji.
  • 8. Ustvarite večkanalno izkušnjo: Napaka, ki jo oglaševalci mnogokrat naredijo, je, da ne vključujejo aplikacij v komunikacijske kanale. Uporabnik mobilne aplikacije pa nima celostne izkušnje z blagovno znamko.
  • 9. Zanesite se na podatke: Tako kot na kateremkoli kanalu so tudi v mobilnem okolju pomembni podatki. Oborožite se s podatki, ki vam bodo dali dober vpogled v to, kako dobro ohranjate uporabnike svoje aplikacije in kako učinkovite so vaše oglaševalske akcije. Če imate ustrezne podatke, boste lahko okrepili svojo komunikacijo z uporabniki, kar bo pozitivno vplivalo na zadržanje uporabnikov mobilne aplikacije.
Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv