Kako povečati konverzije? Izboljšajte delovanje spletnega mesta - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

Kako povečati konverzije? Izboljšajte delovanje spletnega mesta.

Andrej Beširevič

Vsi strokovnjaki na področju digitalnega marketinga se strinjamo v eni točki: uporabniki so vse bolj pozorni na zunanjo podobo in delovanje vašega spletnega mesta. Še tako majhna sprememba lahko odločilno vpliva na to, ali boste svojega uporabnika na strani uspeli zadržati dovolj časa, da ga prepričate v želeno dejanje.

Preberi več
Iskalniška poizvedba: darila, prazniki, 2016 - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Iskalniška poizvedba: darila, prazniki, 2016

Leon Brenčič

Spletno raziskovanje prazničnih nakupovalnih navad kaže, da vse več potrošnikov nakupuje tako, da pred nakupom o izdelkih opravi temeljito poizvedbo na internetu. Da boste svojim kupcem v (pred)prazničnem času ponudili dovolj relevantnih informacij in si pri potrošnikih zagotovili ustrezen priklic, vam podajam nekaj konkretnih nasvetov, ki vam bodo pomagali vrhunec leta pričakati zmagoslavno.

Preberi več
Je digitalna agencija le zakupnik spletnega prostora ali vaš strateški partner? iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

Je digitalna agencija le zakupnik spletnega prostora ali vaš strateški partner?

Igor Mali

Kako uspeti in s čim ohranjati konkurenčno prednost? Odgovore iščejo tako podjetja kot digitalne agencije, ki jim v procesu rasti nudimo storitveno podporo. Rezultati ne pridejo sami od sebe in še zdaleč niso samoumevni: ravno nasprotno, so odsev ekipnega dela in dolgoročnega sodelovanja več deležnikov – interne ekipe, kreativcev in digitalne agencije – ki skupaj doprinesemo k razvoju celostne in sodobnemu potrošniku prilagojene strategije digitalnega nastopa.

Preberi več
15 metrik, ki so se v digitalni praksi pokazale kot najbolj koristne - iPROM Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

15 metrik, ki so se v digitalni praksi pokazale kot najbolj koristne

Uroš Končar

V dobi, ko so pomembni rezultati, sproten pregled nad njimi prihrani marsikatero preglavico in pomaga ohranjati fokus na zagotavljanju poslovne rasti. Kako vam izbor KPI-jev na digitalu in njihovo dolgoročno spremljanje lahko pomaga do ciljev?

Preberi več
Kako interpretirati metrike na digitalu? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

Kako interpretirati metrike na digitalu?

Uroš Končar

Kar v poslu šteje, so rezultati; ključni kazalniki uspešnosti (KPI-ji) pa tisti, ki zagotavljajo, da do njih pridete. Vsi pa vemo, da lahko do pričakovane rasti mine veliko časa; vseh vmesnih korakov, ki nanjo vplivajo, pa pogosto ne moremo neposredno pretvoriti v oprijemljive vrednosti.

Preberi več
Kam gremo s tehnologijo? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

Kam gremo s tehnologijo?

Simon Struna

Vas zanima, kako bo izgledala prihodnost oglaševanja? V prihodnjih letih jo bodo pomembno zaznamovali trendi, kot so internet stvari, nativno oglaševanje, množice podatkov in programatični zakup.

Preberi več
Je vsebinski marketing vaša nova mantra? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Sebastjan Pirih

Je vsebinski marketing vaša nova mantra?

Sebastjan Pirih

Sebastjan predstavlja vtise iz POMP Foruma, kjer so mednarodni strokovnjaki razpravljali o stanju in prihodnosti vsebinskega marketinga. Pri tem poudarja, da je vsebina brez distribucije kot kralj brez kraljice ali drugače: tudi odlična vsebina brez ustrezne oglaševalske podpore ostane neopažena.

Preberi več
Stratesko-v-novo-leto-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Leon-Brencic-01

Strateško v novo leto

Leon Brenčič

Četudi smo komaj dobro zaključili s kampanjami ob začetku novega šolskega leta in v zraku še vedno čutimo poletje, se za mnoge v naši industriji v ozadju že odvijajo priprave za zadnji vrhunec v letu – božično-novoletne praznike. Ti bodo v ultimativni decembrski etapi preizkusili vse znanje in sposobnosti oglaševalcev v boju za izstopajoče aktivacije in pozornost uporabnikov.

Preberi več
Kakšen pomen ima mobilni kanal? - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

Kakšen pomen ima mobilni kanal?

Andrej Beširevič

Bistvo večkanalnega pristopa na digitalu je, da uporabniku dostavimo konsistentno, vsebinsko povezano in relevantno uporabniško izkušnjo – na vseh napravah in v vseh spletnih okoljih. Žal se blagovne znamke pri tem še vedno premalo zavedajo pomena, ki ga ima mobilni kanal.

Preberi več
Slabe prakse ali kako uporabnika na spletu najhitreje spraviti ob zivce - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

Slabe prakse ali kako uporabnika na spletu najhitreje spraviti ob živce!

Lucie Pokorna

V tokratnem zapisu predstavljam nekatere slabe prakse, ki jih pri raziskovanju spletnih mest in spletnih trgovin še kar prepogosto izbrskam in ki – tako meni kot verjetno še številnim drugim uporabnikom – bistveno slabšajo uporabniško izkušnjo.

Preberi več

Avtorji