Kam gremo s tehnologijo? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

Kam gremo s tehnologijo?

Simon Struna

Vas zanima, kako bo izgledala prihodnost oglaševanja? V prihodnjih letih jo bodo pomembno zaznamovali trendi, kot so internet stvari, nativno oglaševanje, množice podatkov in programatični zakup.

Preberi več
Je vsebinski marketing vaša nova mantra? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Sebastjan Pirih

Je vsebinski marketing vaša nova mantra?

Sebastjan Pirih

Sebastjan predstavlja vtise iz POMP Foruma, kjer so mednarodni strokovnjaki razpravljali o stanju in prihodnosti vsebinskega marketinga. Pri tem poudarja, da je vsebina brez distribucije kot kralj brez kraljice ali drugače: tudi odlična vsebina brez ustrezne oglaševalske podpore ostane neopažena.

Preberi več
Stratesko-v-novo-leto-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Leon-Brencic-01

Strateško v novo leto

Leon Brenčič

Četudi smo komaj dobro zaključili s kampanjami ob začetku novega šolskega leta in v zraku še vedno čutimo poletje, se za mnoge v naši industriji v ozadju že odvijajo priprave za zadnji vrhunec v letu – božično-novoletne praznike. Ti bodo v ultimativni decembrski etapi preizkusili vse znanje in sposobnosti oglaševalcev v boju za izstopajoče aktivacije in pozornost uporabnikov.

Preberi več
Kakšen pomen ima mobilni kanal? - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

Kakšen pomen ima mobilni kanal?

Andrej Beširevič

Bistvo večkanalnega pristopa na digitalu je, da uporabniku dostavimo konsistentno, vsebinsko povezano in relevantno uporabniško izkušnjo – na vseh napravah in v vseh spletnih okoljih. Žal se blagovne znamke pri tem še vedno premalo zavedajo pomena, ki ga ima mobilni kanal.

Preberi več
Slabe prakse ali kako uporabnika na spletu najhitreje spraviti ob zivce - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

Slabe prakse ali kako uporabnika na spletu najhitreje spraviti ob živce!

Lucie Pokorna

V tokratnem zapisu predstavljam nekatere slabe prakse, ki jih pri raziskovanju spletnih mest in spletnih trgovin še kar prepogosto izbrskam in ki – tako meni kot verjetno še številnim drugim uporabnikom – bistveno slabšajo uporabniško izkušnjo.

Preberi več
Optimizirajte svoje kampanje AdWords s 3 pomembnimi Googlovimi novostmi - iPROM - Mnenja strokovnjakov-  Anže Hribar

Optimizirajte svoje kampanje AdWords s 3 pomembnimi Googlovimi novostmi

Anže Hribar

Google nam je na področju iskalnih oglasov v letu 2016 pripravil ogromno novosti. Od ukinitve oglasnih pozicij na desni strani in razširjenih tekstovnih oglasov, do možnosti prilagajanja modifikatorja najvišje ponudbe za CPC glede na izbrani tip naprave.

Preberi več
Uporabniška izkušnja je pomembna! - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

Uporabniška izkušnja je pomembna!

Andrej Beširevič

Pri razvoju in izvedbi modernih digitalnih marketinških strategij pogosto pozabljamo na zelo pomemben segment: uporabniško izkušnjo. To pa je velika napaka, saj je slednja ključna komponenta uspešnega marketinga v digitalni dobi, ki daje prednost udobju in personalizaciji.

Preberi več
Zakaj in kako morajo biti oglasi prilagojeni pametnim telefonom - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

Zakaj in kako morajo biti oglasi prilagojeni pametnim telefonom?

Andrej Beširevič

Uporabniška izkušnja na pametnih telefonih je vsa naučena pravila v oglaševanju ponovno obrnila na glavo – bistveno manjši zaslon, omejeno število znakov in vse krajša pozornost uporabnikov na pametnih napravah narekujejo drugačen pristop k oglaševanju. Kakšni oglasi bodo uspeli in jih zagotovo dosegli?

Preberi več
ZDA živijo »mobilno« - trend pa bo kmalu tudi evropski - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

ZDA živijo »mobilno« – trend pa bo kmalu tudi evropski

Andrej Ivanec

ZDA sodijo med vodilne države na področju digitalizacije, običajno pa velja tudi, da se njihovi trendi v Evropo prezrcalijo z eno- ali nekaj letnim zamikom. Zdaj, ko to vemo, bomo IAB-jevo poročilo o digitalizaciji ZDA v 2015 brali nekoliko drugače.

Preberi več
Kako spodbuditi impulzivne nakupe na spletu? - iPROM Mnenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

Kako spodbuditi impulzivne nakupe na spletu?

Lucie Pokorna

Vzgib za impulzivne nakupe imamo vsi, čeprav velja, da so zanj najbolj dovzetni »spontani« oz. tisti kupci, ki se za nakupe odločajo emocionalno. Kako pa jih lahko spodbudite spletni trgovci?

Preberi več

Avtorji