Deli

Glede na raziskavo, ki so jo opravili pri raziskovalnem podjetju Grunwald Associates LLC, mladi televiziji ne namenjajo največ pozornosti. Okoli 64 odstotkov mladih gre na internet, medtem ko gledajo TV, in skoraj polovica ameriške mladine to počne redno (od tri dni na teden do večkrat na dan). To hkratno spremljanje medijev – “multitasking” (internet, mobilniki, MP3 predvajalniki …), pa za podjetja pomeni, da morajo na to odgovoriti z boljšimi kreativami oglasov in z multimedijskimi oglaševalskimi kampanjami, če želijo, da bodo njihova oglasna sporočila slišana. Študija še razkriva, da 73 odstotkov mladih, ki hkrati spremljajo TV in internet, to počnejo aktivno (“active multitasking”). To pomeni, da vsebina enega medija vpliva na vedenje mladostnika na drugem mediju. Kljub temu pa, da mladi spremljajo več medijev hkrati, je raziskava pokazala, da je njihova glavna pozornost usmerjena na spletne aktivnosti.

Deli

Arhiv