Deli

Govorice (ang. word of mouth) veljajo za najbolj vpliven kanal odločanja. Zakaj? Ker je v naravi človeka, da bolj zaupamo ljudem, ki jih poznamo, kot neosebnim sporočilom, za katerimi ni nam poznanega obraza. V jeziku interneta to vlogo prevzemajo t. i. vplivneži (ang. influencers), posamezniki z velikim številom sledilcev na družbenih omrežjih, ki so nam zato (po)znani.

Miha Rejc za MM – Kako učinkovito pripovedovati zgodbo svoje blagovne znamke na spletu: Vplivajte prek vplivnežev - iPROM novice

Miha Rejc, vodja oddelka za upravljanje z družbenimi mediji je za Marketing magazin napisal, zakaj je pomembno pri svoji strategiji vključiti vplivneže. Njihova beseda, fotografija ali video posnetek ima večji učinek od klasičnega oglasa v tisku, na radiu ali televiziji. Digitalni vplivneži so zato vsekakor kanal, ki ga velja vključiti v komunikacijsko strategijo. Kako, si preberite v celotnem prispevku na spodnji povezavi.

Povezane vsebine:

04. 04. 2017 - O vplivnežih in pomenu njihovega vključevanja v marketinške strategije

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.