Deli

Mazda ponuja svojim kupcem, da nov model avtomobila Mazda2 preizkusijo kar na Facebook-u, in sicer v okviru igre DriverVille. Spletna igra je osrednji kanal oglaševalske akcije, ki poteka tudi na televiziji, v tisku, v kinematografih in na drugih spletnih medijih. V okviru igre DriverVille se lahko uporabniki poosebijo z likom »Your Inner Driver«, ki nastopa kot avatar in osrednja zvezda oglaševalske kampanje.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv