Deli

Z Markom ni šale. Je človek, ki je vedno v stiku, pa vendar skoraj nikoli ga ni (v Sloveniji). Glede na to, da je Marko mednarodni vodja iskalnega marketinga pri Studiu Moderna, to pomeni, da ga zlahka ujamem v Rusiji, na Madžarskem, v Turčiji…vendar preko Skypa. Ravno zaradi tega sem se odločil, da ga ne mučim s pisanjem bloga ampak da mi odgovori na nekaj vprašanj v zvezi s prihajajočo delavnico.

Matjaž: »Marko, živjo, si pripravljen na vprašanja?«

Marko: »Seveda, Matjaž, kar začni«

Matjaž: »Kaj sploh dela mednarodni vodja iskalnega marketinga v podjetju kot je Studio Moderna?«

Marko: »Predvsem neprestano išče nove načine za pospeševanje prodaje in optimizacijo oglaševalskih stroškov. Veliko truda je potrebno vložiti v neprestano testiranje novih izdelkov, oglasov, ključnih besed in iskanju novih orodij, ki jih ponuja Google in druga podjetja. K temu sodijo zraven še potovanja po državah in seveda strokovna izobraževanja.«

Matjaž: »Sliši se zabavno, vendar kolikor razumem, je iskalni marketing poleg »zabave« tudi dobro marketinško orodje?«

Marko: »Seveda zabava in uspeh sta povezana. Iskalni marketing je odlično orodje za pospeševanje prodaje in pridobivanja novih strank. Na iskalniku Google ustvarjamo več kot polovico celotne spletne prodaje, kar je zelo dober rezultat. »

Matjaž: »Uh, to je pa resen posel. Imaš kakšne podatke, s kakšnim številom kampanj, oglasov in ključnih besed operirate?«

Marko: »Hm, tega podatka ne vem čisto na pamet… Približno ti lahko povem, da imamo več kot 1.000 aktivnih kampanj ter več kot 15.000 oglasov, glede besed pa…jih ne štejem več.«

Matjaž: »To pa ni tako malo. In kakšno znanje bova midva prenesla na udeležence najine delavnice?«

Marko: »Najbolje, da predstaviva, kako enostavno postaviti novo kampanjo. Tako čisto korak za korakom. Pa kako obstoječe kampanje čim bolje optimizirati.»

Matjaž: »To bodo morali biti pa kar pridni … Dobro, da si me spomnil … moram reči Tinkari, da naroči udeležencem, da imajo s seboj svoje računalnike.«

Marko: »Ja, ne pozabi, da bodo lahko delali sami.«

Matjaž: »Marko, jaz zdaj šibam, se slišiva še ta teden in javi za kakšno pivo.«

Marko: »OK«

Marko: »Se vidimo!«

Matjaž: »Cheers!«

 

Deli

O avtorju

Marko Penko, vodja iskalnega marketinga, Studio Moderna in Matjaž Butara, vodja področja za svetovanje, iPROM

Arhiv