Deli

V okviru 7 IAB Akademije, ki je potekala 9. maja v Kongresni dvorani Kristalne palače v BTC-ju, je Luka Andrejak, iPROM-ov strokovnjak za programatične tehnološke rešitve, predstavil ključne tehnološke trende na področju programatičnega ekosistema.

Luka Andrejak - IAB Akademija - iPROM novice

Luka Andrejak v iPROM-u raziskuje tehnološke rešitve na področju programatičnega ekosistema. Na predavanju za IAB Slovenija je izpostavil, da je programatično oglaševanje ključno za večanje zadovoljstva spletnih uporabnikov; saj oglaševalcem zagotavlja, da s pravim sporočilom nagovorijo pravo osebo, ob pravem času, na pravi napravi. Posledično pa z izboljševanjem relevantnosti oziroma kakovosti vsebin povečuje tudi možnosti za njihovo monetizacijo.

Programatično prihodnost zahod že živi; programatični zakup pa se iz spletnih medijev in drugih platform vse hitreje seli tudi na TV, digitalne zunanje zaslone in radio. S postopki sledenja uporabnikom na vseh omenjenih platformah in kanalih v realnem času programatični zakup v vse večji meri vpliva tudi na načrtovanje in sprejemanje poslovnih odločitev. Vse v publiki prisotne oglaševalce in založnike, ki razpolagajo s programatično tehnologijo, je zato Luka pozval k pogumu in radovednemu preizkušanju novosti in zmožnosti, ki jih programatična tehnologija omogoča, saj bodo le tako lahko do polnosti izkoristili njene potenciale.

Luka Andrejak - IAB Akademija - iPROM novice

Na IAB Akademiji sta gostujoča predavatelja Urša Mivšek Sitar in Črt Gojznik iz AV Studia izpostavila še problematiko razumevanja podatkov na družbenih omrežjih; Timotej Gala, predsednik sveta IAB Slovenija pa je predstavil DIMAQ, mednarodni program certificiranja znanja in kompetenc. Več informacij je dostopnih tudi na povezavi do IAB-jevega sporočila za javnost.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Prepišite znake
captcha