Deli

Tako kot lani se je skupina iz iPROM-a tudi letos odpravila na največjo digitalno konferenco Web Summit 2016 z namenom izobraževanja in poglabljanja timskega sodelovanja. Lizbonska izkušnja ni razočarala; Leon Brenčič pa je o navdihu za prihodnost, poti kreativnosti za nove ideje in razmisleku o tem, kakšen digitalni odtis puščamo v digitalnem ekosistemu, pripravil prispevek za Marketing Magazin.

Leon Brenčič za Marketing Magazin: Digitalno je - tukaj in zdaj - iPROM - novice

Hiter razvoj novih tehnologij omogoča nove pristope in personaliziran nagovor uporabnikov. V iPROM-u se zavedamo, da je pozornost uporabnika najpomembnejša, zato lastna orodja vsako leto nadgrajujemo in s tem sledimo spreminjajočim se navadam, hitrejšemu tempu življenja in spremenjeni nakupni poti. Naš cilj je kakovostna pozornost, zato so Leona najbolj pritegnile lekcije za oglaševalce:

  • Programatični zakup je prihodnost oglaševanja na digitalnih kanalih: naloga oglaševalca oziroma agencij pa je zagotoviti ustrezno kakovost oglaševalskih vsebin.
  • Kdor bo pametno prepletel tehnologijo z vsakdanjim življenjem in znal izkoristiti prednosti, ki jih prinašajo umetna inteligenca (AI) in množični podatki, bo vsekakor med zmagovalci na področju digitalnega oglaševanja.
  • V hitro rastočem in spreminjajočem se svetu digital(neg)a zmagujejo tisti, ki si upajo – tvegati, poskusiti kaj novega in tudi morebitne neuspehe sprejemati na pozitiven način ter se iz njih hitro učiti.
  • Interdisciplinarnost, ekipe in spreminjajoča se podoba delovnih mest. Kot sem že omenil, v ospredje prihaja posameznik, ki s svojim edinstvenim znanjem lahko prispeva k določeni povsem specifični rešitvi. Vlagati v zaposlene in prepoznavati njihove talente je ključno za interdisciplinarni pristop, ki bo zaradi prepleta marketinških in tehnoloških znanj vse bolj ključen.

Digitalno je tukaj in zdaj!

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Prepišite znake
captcha