Deli

Kontekstualno ciljanje se prilagaja posameznemu občinstvu in potrošnike ujame v njihovem najboljšem možnem razpoloženju za sprejem oglasnega sporočila.

Kontekstualno ciljanje je prihodnost oglasevanja-iPROM-Novice iz sveta

Oglaševalci imajo danes dostop do skoraj neomejenih virov podatkov o potrošnikih. Od mobilne, nespletne in nosljive tehnologije do bolj futurističnih možnosti, kot so vozila brez voznika – potencial za personalizirane oglase, ki omogočajo natančno ciljanje, je izjemen. Kljub vsem podatkom, ki so na voljo, pa smo pogosto še vedno priča slabo ciljanim in napačno postavljenim oglasom.

Semantično kontekstualno ciljanje ima za izhodišče strojno učenje in podrobno obdelavo naravnega jezika za interpretacijo sobesedila posameznih spletnih strani. Oboje uporablja umetno inteligenco. S postavljanjem oglasov poleg vsebine, ki je tesno povezana z želenim občinstvom blagovne znamke, predstavlja kontekstualno ciljanje učinkovit in dostopen pristop k doseganju občinstev.

Za razliko od ciljanja s ključnimi besedami, ki je neučinkovito, kadar imajo besede več pomenov in so vzete izven konteksta, analiza mnenj, povezanih z vsebino, razkrije odnose med besedami ali frazami. To zagotavlja razumevanje resničnega pomena vsebine.

Oglaševalci porabijo veliko časa in denarja za ustvarjanje pravega sporočila in za definiranje pravega občinstva, zdaj pa lahko določijo tudi okolje, v katerem naj bodo prikazani njihovi oglasi. Kar se tiče marketinških kampanj, ima to številne prednosti.

Poiščite teme, povezane z blagovno znamko

Kontekstualni podatki, ki razkrivajo pravi pomen vsebine na strani, omogočajo oglaševalcem doseči občinstva, ko in kjer se ta ukvarjajo z vsebinami, pomembnimi za blagovno znamko. Analiza se izvaja na strani in ne na ravni domene, pri čemer se vsak URL obravnava kot lastna entiteta.

To pomeni, da lahko oglaševalci s pomembno vsebino ciljajo prek vseh spletnih strani, namesto da omejujejo svoje oglaševanje na posamezno spletno stran, za katere občinstvo menijo, da ga lahko najbolje uskladijo s svojo bazo potrošnikov. Za kontekstualno ciljanje lahko izberejo široko kategorijo, na primer osebne finance, ali pa se osredotočijo na bolj specifične kategorije, kot sta zavarovanje ali življenjsko zavarovanje, s čimer povečajo pomembnost umestitve oglasov.

Kontekstualno ciljanje z analizo razpoloženja potrošnikov

Vsebina, ki ji uporabniki namenjajo svojo pozornost, ima pomemben vpliv na njihovo razpoloženje, kar vpliva na njihovo izkušnjo in posledično na oglaševanje. Kreativno sporočilo je lahko pravo, blagovna znamka lahko doseže pravega uporabnika, a če njegovo razpoloženje ni pravo za sprejem sporočila, bo ta prikaz oglasa zapravljen.

Kontekstualno ciljanje uporablja analizo razpoloženja, ki jo poganja umetna inteligenca ter omogoča razumevanje ne le pomena vsebine na strani, temveč tudi čustev, ki jih ta izzove. To oglaševalcem omogoča, da bolje razumejo način razmišljanja potrošnikov in jim poleg vsebine dostavijo tudi oglas takrat, ko so potrošniki v najboljšem razpoloženju za sprejem.

Poleg prikazovanja oglasov ob pravi vsebini pa kontekstualno ciljanje preprečuje, da bi se oglasi pojavili ob neprimerni vsebini in tako škodovali blagovni znamki. Določiti je mogoče vsebinske kategorije, ki se jim želijo oglaševalci izogniti, na primer politika, alkohol, vsebine za odrasle itd., v izogib vsebinam, ki so neprimerne za posamezne sektorje, pa je mogoča tudi uporaba panožno specifičnih kategorij.

Vsebinsko oz. kontekstualno ciljanje, ki se prilagaja posameznemu občinstvu in potrošnike ujame v njihovem najboljšem možnem razpoloženju, je temeljno orodje za poganjanje donosnosti naložbe, zaščito ugleda blagovne znamke in zagotavljanje bolj personaliziranih oglasov. To je prihodnost oglaševanja za vse blagovne znamke, ki stremijo k temu, da pravo sporočilo prikažejo pravi osebi ob pravem času.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv