Deli

Digitalni marketing se stalno razvija. Samo v lanskem letu smo bili priča številnim spremembam glede tega, kako se v digitalne, družbene in mobilne kanale vključujejo potrošniki in blagovne znamke. In nič drugače ne bo letos. Oglejmo si, kateri so ključni digitalni marketinški trendi za leto 2017.

Ključni digitalni marketinški trendi za leto 2017 - iPROM - Novice iz sveta

Iskanje, ki temelji na umetni inteligenci

Google je lani začel v vseh iskanjih uporabljati svoj novi umetno inteligentni algoritem, imenovan RankBrain, letos pa namerava dati nanj še večji poudarek. In glede na to, da je zdaj ta algoritem tretji najpomembnejši dejavnik, po katerem Google razvršča rezultate, je za oglaševalce zelo pomembno, da razumejo njegov vpliv na optimizacijo spletnih strani za iskalnike (SEO).

Vizualizacija podatkov

Porast množice podatkov veča potrebo po vizualizaciji podatkov. Še posebej zato, ker z vizualizacijo veliko lažje prikažemo ključne informacije, kar pomeni, da oglaševalci hitreje in lažje dostopajo do pomembnih podatkov in se lažje in pravilneje odločajo.

Priložnosti za nakupovanje prek družbenih omrežij

Do sedaj je veljalo, da družbena omrežja v veliki meri vplivajo na naše nakupne namere, kupovanje prek njih pa ni bila ravno praksa. A to se bo spremenilo, in sicer predvsem zaradi milenijcev, za katere raziskave kažejo, da so zelo naklonjeni nakupovanju prek družbenih omrežij, še posebej v kombinaciji z mobilnimi napravami. Priložnosti za oglaševalce je tu veliko.

Izkoristiti »mobilne trenutke«

Termin »mobilni trenutek«, ki so ga skovali pri Forresterju, pomeni trenutek, ko potrošnik izvede neko aktivnost na svoji mobilni napravi. Za oglaševalce je ključno, da razumejo in identificirajo kontekst, v katerem se odvijajo ti mobilni trenutki. Oglaševalci morajo ne samo razumeti, kaj si potrošniki želijo, pač pa tudi, kdaj si to želijo, da lahko optimizirajo rezultate na mobilnem kanalu.

Kateri trendi v digitalnem oglaševanju bodo zaznamovali leto 2017 in kam se usmerja razvoj tehnologij za digitalno oglaševanje, je razmišljal tudi Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja, v svojem novem blog zapisu.

Deli

Arhiv