Deli

Večina bo vzkliknila kreativni direktor ... ... in povsem prezrla tiste prave marketinške heroje, analitike. Priznam, s kreativnostjo je hudič. Vsekakor jo v marketingu potrebujemo. In kot tržniki jo ali imamo...

Kdo_je_največji_car-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Rok-Hrastnik

Večina bo vzkliknila kreativni direktor …

… in povsem prezrla tiste prave marketinške heroje, analitike.

Priznam, s kreativnostjo je hudič. Vsekakor jo v marketingu potrebujemo. In kot tržniki jo ali imamo ali pa pač ne. Priučimo se jo verjetno težko. Hočemo jo imeti vsi. Imajo jo le redki.

Analitike pa se po drugi strani lahko priuči verjetno vsaj tam 50 % populacije. Analitični potenciali zagotovo niso tako redki, kot so kreativni.

A lahko kljub temu res dobre analitike preštejemo že na prste.

Vsi bi bili radi kreativci, le redki pa se želijo ukvarjati s številkami.

A danes so številke tiste, ki vodijo naš marketinški svet. In procesi. In poslovni modeli.

Marketing še vedno ostaja seksi. Ampak seksi skozi številke.

Kdor obvlada te, je resnični marketinški car.

Deli

O avtorju

Rok Hrastnik je bil izvršni direktor podjetja iPROM, pred tem pa mednarodni internetni direktor skupine Studio Moderna, kjer je vodil razvoj internetnega trženja in spletne prodaje na 22 trgih Srednje in Vzhodne Evrope. Pri svojem delu si je nabral bogate izkušnje z internetnim trženjem in prodajo v ZDA in Veliki Britaniji, kot avtor, e-knjižni izdajatelj in so-lastnik podjetja Mapyx Ltd. Je uveljavljen mednarodni predavatelj, z rednimi strokovnimi prispevki na največjih svetovnih trženjskih konferencah. Rok Hrastnik je danes izvršni direktor podjetja Sensilab d.o.o.

Vsi prispevki avtorja

Arhiv