Deli

Pri uvajanju tehnoloških inovacij naj vas vodi vprašanje – kako bo tehnologija pomagala pri izboljševanju vaše storitve, nadgradnji uporabniške izkušnje in diferenciaciji pred vašimi tekmeci.

Kako izbrati pravo digitalno orodje? - iPROM Novice iz sveta

Hiter razvoj digitalnih orodij pri številnih blagovnih znamkah ustvarja zmedo in pogosto nezmožnost pravočasnega uvajanja, saj ne vedo čisto dobro kdaj, v kaj in predvsem zakaj bi v tehnološko inovacijo investirale. Prava oziroma premišljena raba tehnoloških inovacij pa lahko bistveno pripomore k izboljšanju poslovanja, večanju zadovoljstva strank in ustvarjanju konkurenčne prednosti.

S katerimi težavami se srečujejo vaše stranke?

Boleče točke vaših strank najprej identificirajte in digitalno tehnologijo uporabite za to, da bi jih olajšali ali odpravili. Kako? Podjetje Mariott v svojih hotelih povečini gosti poslovne potnike, ki so v veliki stiski s časom. Zato je strankam omogočilo mobilni check-in in check-out ter mobilno plačevanje računov in naročanje storitev, ki segajo vse od avtomobilskega prevoza do večerij in obiskov wellnessa in s tem rešilo njihovo zagato s časom.

Izboljševanje ponudbe in storitev

Raba digitalnih tehnologij lahko bistveno izboljša vašo storitev in s tem dodatno okrepi in poudari vrednote, ki ste se jim kot blagovna znamka zavezali. Lep primer je podjetje Kroger, ki je celotno poslovanje zastavilo na strategiji »Customer 1st« oz. stranka na prvem mestu. S pomočjo tehnologije so v svojih poslovalnicah identificirali obdobja večjega obiska in v teh časovnih intervalih zagotovili zadostno število zaposlenih, da bi kupcem pomagali pri svetovanju in jim zagotovili nemoteno nakupovanje ter se izognili gnečam na blagajni. Podjetji Rite Aid in Lor & Taylor pa sta v svoje poslovalnice namestili majhne oddajnike (beacon: https://iprom.si/slovar/?l=M&t=9508) in strankam v neposredni bližini zagotovili prejemanje personaliziranih ponudb in informacij na pametne telefone.

Ustvarjanje edinstvene izkušnje

Digitalna tehnologija vam lahko pomaga tudi pri ustvarjanju edinstvene nakupne izkušnje, ki je prilagojena posamezniku in ima dodano vrednost. Za primer poglejmo podjetje Fabletics, ki strankam omogoča enomesečno naročnino za fitnes in vse dodatke, povezane z vadbo. Glede na pretekle izbire njihovi naročniki mesečno prejmejo nabor izdelkov, ki najbolj ustrezajo njihovemu individualnemu vadbenemu stilu. Podjetje jim izdelke dostavi na dom, da jih lahko stranke v miru pregledajo in izmed predlaganega nabora kupijo tiste izdelke, ki jim najbolj ustrezajo; obenem pa lahko brez dodatnih stroškov ponudbo tudi zavrnejo. Seveda je to le eden izmed številnih raznolikih primerov uporabe tehnologije za personalizacijo ponudbe – obstajajo različne aplikacije, kjer lahko stranke preizkušajo odtenke ličil, si ogledujejo oblačila ali ustvarjajo poljubne kombinacije in celo pomagajo pri soustvarjanju oz. oblikovanju novega trendovskega kosa oblačila ali obutve.

Osredotočite se na tisto, kar je res pomembno

Razvoj digitalnih tehnologij ima kljub svoji širini eno ključno nalogo – to je, da vaši blagovni znamki pomaga do boljšega in pristnejšega stika s strankami. Ob široki in vsestranski ponudbi se zato vselej vprašajte, kako lahko z digitalnimi orodji poslu pomagate pri krepitvi osnovnih, jedrnih vrednot in ustvarite edinstveno tržno prednost.

Deli

Arhiv