Deli

“Kaj pa ti meniš, je pri seksu pomembnejša velikost ali tehnika?” Vprašanje, kjer lahko ob vsakem odgovoru sogovornika spravimo v zadrego. Če je odgovor velikost, ga seveda zbadaš, da je slab “taktičar”. Če odgovori tehnika, je kot na dlani zbadanje o velikosti … ali natančneje, o pomajkanju le-te.

Seveda je pri seksu lahko odgovor tudi kombinacija obojega. Kaj pa v poslu? Iz stališča nekoga, ki ima majhnega, vam lahko povem, da je tehnika še kako pomembna! Govorim seveda o majhnem proračunu, majhnem obsegu kadra, majhnem trgu in posledično majhnem prometu.

Spletno trgovino Ličila.si, kjer prodajamo izključno cruelty-free kozmetiko, sva začela z mojo drago Majo aprila 2010. Vse je bilo majhno. Majhen začetni proračun, majhna zaloga, mičkeno izkušenj. Vse je bilo majhno. Vse razen želje in zagona, da spiševa svojo zgodbo.

Dve leti in pol kasneje? OK, absolutno gledano, smo še vedno palčki. Ampak ti palčki vendarle vztrajno rastejo in dosegajo vedno več. In rasti ne bi bilo, če ne bi v tako veliki industriji kot je beauty industrija, igrali “taktičarja”. Vedno znova nekaj dodajali, spreminjali, nadgrajevali, znali osebno nagovoriti svoje stranke – in kar se da sproti gledali učinke vseh teh akcij.

Kakšna točno je naša tehnika, kaj vse smo naredili, morda kanček drugače, in kaj to pomeni v končni bilanci – vse to na delavnici iPROM Akademije, 18. oktobra.

ZAKAJ JE DELAVNICA PRIMERNA ZA TISTE Z MAJHNIMI?

Pogledali bomo, kako se lahko majhna podjetja s taktiko in fleksibilnostjo borite proti velikanom v vaši industriji in jim vztrajno odžirate promile in procente trga. Vsakemu bom, po njegovih željah, skušal tudi čim bolj konkretno svetovati.

ZAKAJ JE DELAVNICA PRIMERNA ZA TISTE Z VELIKIMI?

Kolega, ki je imel ogromnega (produkcijski tim, proračun, trg), mi je nekega dne dal misliti: medtem ko mu jaz tarnam, da mi je žal, da nikoli nisem delal v velikem podjetju in si nabral izkušenj na malce večjih številkah, mi on odgovori, da je to odlično.

Pravi, da znajo veliki izgubiti precejšen del fleksibilnosti, agilnosti, kreativnosti. Morda začnejo najprej razmišljati o omejitvah, ki jih prinaša velikost in logistika na velikih sistemih. Medtem ko bi za nove vrhove, sploh v tem dinamičnem novem svetu, morali najprej razmišljati o novih idejah in konceptih ter šele nato o vsej “logistiki” za tem. In naj velja to kot povabilo za vse iz velikih podjetij…

Ljudje mi včasih očitajo, da ne morem nehati misliti na seks. Da jim ne bom porušil teze, še zaključna modrost v tem stilu: ne pozabite, številne raziskave so pokazale, da so v resnici najpomembnejši organ pri seksu – možgani!

 

Deli

O avtorju

Gregor Koprivnik, direktor, Konverzija d.o.o.

Arhiv