Deli

Iskreni marketing se ukvarja z izkušnjo, ki jo ima potrošnik z blagovno znamko, in kako ta vpliva na njegovo dolgoročno zvestobo blagovni znamki.

Iskreni marketing za dolgoročno zvestobo potrošnikov - iPROM - Novice iz sveta

Ideja o poslanstvu blagovne znamke ni nova. Že pred leti je Procter & Gamble predstavil konkurenčno prednost blagovnih znamk, ki zagotavljajo večje vrednosti, ki presegajo koristi samih izdelkov ali storitev. Z raziskavo so identificirali 50 blagovnih znamk, ki so s predrugačenjem komunikacije dosegli zvestobo potrošnikov. Na ta način so te blagovne znamke v obdobju desetih let prehitele podjetja s seznama Standard & Poor 500 za več kot 400 odstotkov.

A nekateri danes trdijo, da je bilo takratno razmišljanje napačno, saj uporabljajo blagovne znamke vse bolj brezkompromisne načine za to, da so opažene. Zakaj bi bilo torej nekomu res mar za blagovno znamko in zakaj bi bila vaša blagovna znamka kakorkoli drugačna od katere druge?

Iskreni marketing za vrnitev k odprti in pošteni komunikaciji s potrošnikom

Zaupanje potrošnikov je lahko zelo nizko, a oglaševalci morajo upoštevati, da ljudem ni vseeno, kaj kot blagovna znamka počnejo, zdaj še bolj kot kdaj koli prej. Posebne spodbude, ki so za potrošnike pomembne, se razlikujejo glede na generacije, a v splošnem se nagibajo k tistim blagovnim znamkam, katerih cilji presegajo zgolj ustvarjanje dobička.

Iskreni marketing (ang. Earnest Marketing) je način, kako udejanjamo to za svoje stranke. Gre za vrnitev k bolj pošteni, odkriti komunikaciji, ki se je nekatere blagovne znamke ne spomnijo več, združeni s popolnoma sodobnimi gradniki, ki jih omogoča tehnologija in pri katerih ima vrednost potrošnik. Iskreni marketing se ukvarja z izkušnjo, ki jo ima potrošnik z blagovno znamko, in kako ta potrošniška izkušnja vpliva na dolgoročno zvestobo. Osredotoča se na popolnoma k potrošnikom usmerjen pristop blagovne znamke, in sicer prek treh ključnih načel marketinga.

    1. Predstavitev 360-stopinjske zgodbe blagovne znamke, vključno z njenimi ljudmi, izdelki, izvorom, vrednotami in s splošnim namenom.
    Vsi imamo radi dobre zgodbe. Impresivne specifikacije izdelkov so seveda pomembne, a zgodba okrog izdelka je tista, ki pritegne našo pozornost, četudi samo za nekaj sekund. In dobrih prvih nekaj sekund se lahko spremeni v dragocene minute s potrošnikom.

    2. Zavezanost k ocenjevanju in odpravljanju težav pri potrošniški izkušnji z blagovno znamko.
    Skoraj 80 odstotkov ameriških potrošnikov pravi, da so hitrost, priročnost, dobro podkovana pomoč in prijazna storitev najpomembnejši elementi pozitivne potrošniške izkušnje. Ko zaposleni v podjetju verjamejo v cilj blagovne znamke, bodo to verjeli tudi potrošniki. Doslednost pa je tista, zaradi katere se bodo ljudje vračali.

    3. Grajenje pravega odnosa s strankami.
    Blagovne znamke morajo vlagati v številne vidike upravljanja odnosov s strankami, vključno s personalizacijo, z nudenjem storitev in s premišljenimi ponudbami sorodnih izdelkov.

Marketing naprej

Iskreni marketing je neposreden pristop, ki prikazuje samozavedanje blagovne znamke in njene prave vrednote. Gre za naložbo v to, da blagovna znamka z razumevanjem motivov potrošnikov in iskanjem trenutkov za sodelovanje dela za potrošnika.

Pomislite na iskreni marketing kot na topel sprejem in družinsko večerjo, ki ustvarja privlačnost in energijo okrog temeljnega DNK-ja blagovne znamke. V svetu sodobnega marketinga, ki ga zaznamujeta brezhibno ciljanje in skepticizem uporabnikov, lahko blagovne znamke pridobijo prednost tako, da se vrnejo k marketingu s privoljenjem ter na ta način dajo ljudem tisto, na kar so se ti naročili. Izvajalci iskrenega marketinga vedo, kako zagotoviti vrednost v zameno za podatke.

Na koncu je vse povezano z dostopnostjo in odgovornostjo. To je razlika v današnji digitalni družbi, kjer potrošniki hrepenijo po večji iskrenosti, preprostosti, si želijo več miru in več pozornosti. Kot pri vsakem tesnem odnosu, morate pokazati, da mislite resno in to na dolgi rok. Na ta način pokažete potrošnikom, da ste vredni njihovega časa.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv