Deli

“Podatki o tehnološkem dosegu spletnih oglaševalskih akcij, ki jih naročnikom zagotavljamo s kombinacijo Spletnega Monitorja, nudijo vpogled tudi v učinkovitost kreativne zasnove spletnih oglasov,” je dejal Simon Cetin, direktor iPROMa. “Naročniki poleg boljšega nadzora nad porabo sredstev in učinki spletnega oglaševanja s kombinacijo omenjenih podatkov dobijo tudi informacije o potrebnem številu izpostavitev določenega oglasa posamezniku, da si ga le-ta zapomni. Spletni Monitor je velika pridobitev za slovensko oglaševalsko panogo in je osnova za domačo različico trženjske raziskave XMOS.”

V raziskavi merijo podprti priklic oglasov, opaženih na spletu v okviru posameznih oglaševalskih akcij. Zasnovana je na terenskem zbiranju podatkov in zajema mesečni vzorec 300 uporabnikov slovenskega spleta. Anketarjem je pri zbiranju podatkov v pomoč računalniško podprt sistem anketiranja (CAPI), ki omogoča uporabo vizualnih prikazov statičnih ali dinamičnih spletnih oglasov. Gre za pomemben korak naprej od klasičnega telefonskega anketiranja, naročnikom raziskave pa omogoča tudi vpogled v sociodemografske karakteristike potrošnikov, ki prepoznajo posamezen oglas.

Raziskava je bila doslej izvedena za oglaševalske akcije s spletnimi oglasi za blagovne znamke in podjetja IZI mobil, Big Bang, Merkur, Volksbank – Ljudska banka, Fulda ter Pedigree.

O družbi CATI

Družba CATI d.o.o. (www.cati.si) je bila ustanovljena leta 1996. V kratkem času je postala eno izmed vodilnih podjetij na področju trženjskega, medijskega in družbenega raziskovanja ter svetovanja na območju nekdanje Jugoslavije. Aktivnosti družbe temeljijo na lastnem razvoju najnovejših metodoloških tehnik in modernih tehnologij, ki se uporabljajo za potrebe predvsem trženjskega in medijskega raziskovanja in svetovanja. Kot prvi so na področju Slovenije postavili komercialni telefonski studio s sistemom CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing), izvedli so prvo komercialno spletno anketo ter prvi v Evropi pričeli z dnevnim telefonskim omnibusom (DCO). Družba CATI je bila že drugič zapored izbrana za izvajanje NRB – Nacionalne raziskave branosti, s projektom WWW.SI monitor pa so postavili tudi standarde za raziskovanje obiskanosti spletnih strani.

V času svojega obstoja so razvili različne partnerske odnose, od katerih velja omeniti Gallup Organization, s katerim so izvajali Eurobarometer za EU. Družba CATI je tudi ekskluzivni partner SPSS za Slovenijo in Hrvaško. Sodeluje z vodilnimi podjetji, kot so Droga Kolinska, HIT, Lek, Mercator, Merkur, Mobitel, OMV, Skupina Pivovarna Laško, SKB, STO ter Telekom Slovenije, Triglav Zavarovalnica, Danone in Kraft Foods. Zaposleni v družbi CATI se redno udeležujejo domačih (Slovenska marketinška konferenca, Marketinški fokus, SOF) in mednarodnih strokovnih srečanj (Wordwide Readership Research Symposium, ESOMAR WAM, EMRO, SEEMAR), od koder se nemalokrat vrnejo z nagradami za najboljše prispevke.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli