Netko

Pričenja se boj za spletne oskarje – NETKO 2015!

Nagrado NETKO od leta 1999 podeljuje Združenje za informatiko in telekomunikacije pri Gospodarski zbornici Slovenije, in sicer podjetjem, ustanovam, uradom, skupnostim ter posameznikom, ki izstopajo s kakovostjo svojih digitalnih prizadevanj. Rok za prijavo projektov se izteče 27. novembra.

Preberi več
iPROM-nadaljuje-s-krepitvijo-ekipe-Share-Facebook

iPROM nadaljuje s krepitvijo strokovne ekipe

iPROM-ovi ekipi sta se jeseni pridružila Mirko Strle in Matej Zupančič. Nova sodelavca bosta odgovorna za podporo pri razvoju rešitev za digitalno odličnost iPROM-ovih naročnikov tako v Sloveniji kot v tujini.

Preberi več
job

Iščeš nove izzive?

Pridruži se naši ekipi! Želimo si sodelovati s sposobnimi in ambicioznimi mladimi talenti, ki bi radi svojo poklicno pot gradili na področju digitala.

Preberi več
Kaksen-je-tvoj-nakupovalni-stil-iPROM-novica

iPROM in Citypark v izboru meseca revije Marketing Magazin

V spletni medijski agenciji iPROM smo za Citypark pripravili aktivacijo na Facebooku, ki je sodelujočim razkrila njihov nakupovalni stil.

Preberi več
Andrej_Besirevic-specialist-za-digitalne-koncepte-iPROM-2

Andrej Beširevič odslej na iPROM-u

Ekipi iPROM se je s septembrom pridružil Andrej Beširevič, ki bo skrbel za razvoj kreativnih digitalnih konceptov.

Preberi več

Na iPROM-u iščemo okrepitve!

Zaradi širitve poslovanja in nadaljnje načrtovane rasti podjetja iPROM iščemo nove, perspektivne sodelavce za delo na področju razvoja rešitev za digitalno oglaševanje.

Preberi več

Razbijamo mite o programatičnem zakupu (2. del)

Če se osnovno bistvo in namen predajanja oglasnega sporočila skozi leta nista kaj bistveno spremenila, pa so se pomembno spremenili načini in digitalna orodja, s katerimi oglaševanje izvajamo. Z…

Preberi več

Razbijamo mite o programatičnem zakupu

V  iPROM-u se z razvojem programske opreme za avtomatizacijo poslovnih procesov in izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih ukvarjamo že dobro desetletje in pol. V tem času je programatični zakup…

Preberi več

Vsa aktualna ponudba Petrol eShop znotraj enega oglasnega formata

V agenciji Klicaj so za Petrol eShop pripravili oglaševalsko akcijo s sloganom »Majhne cene, velika izbira«.  Za osrednjo komunikacijo, ki je potekala preko spleta pa smo poskrbeli v iPROM-u. Z…

Preberi več

Do zmagovalne pekovske dobrote interaktivno

Z aplikacijo »Postanite Hoferjev pek« so v Hoferju svoje kupce pozvali k neposrednemu soustvarjanju njihovega prodajnega programa. Za tehnološko in kreativno izvedbo akcije smo v iPROM-u poskrbeli z naprednimi…

Preberi več