iPROM-ponovno-sponzor-festivala-SOF-iPROM-novice

iPROM ponovno sponzor festivala SOF

V iPROM-u smo zavezani k odličnosti, zato si prizadevamo podpreti projekte in dogodke, ki s kakovostno in strokovno vsebino pripomorejo k dvigovanju ugleda in zaupanja v oglaševalsko stroko.

Preberi več
iPROM-u-se-je-pridruzil-Miha-Rejc-iPROM-Novice-2

iPROM-u se je pridružil Miha Rejc

Digitalni medijski agenciji iPROM se je pridružil Miha Rejc, ki bo skrbel za razvoj in krepitev segmenta vsebinskega marketinga na družbenih medijih.

Preberi več
d3con-Programaticnost-je-postala-prevladujoci-trend-v-marketingu

d3con: Programatičnost je postala prevladujoči trend v marketingu!

V Hamburgu vsako leto spomladi poteka konferenca d3con o programatičnem oglaševanju. Na letošnji konferenci, katere rdeča nit je bila predvsem prepletanje podatkov, tehnologij in medijev, se je zbralo več kot 1800 udeležencev iz vodilnih oglaševalskih agencij, založnikov in ponudnikov storitev, med katerimi so bili tudi naši sodelavci iz tehnično-razvojnega oddelka.

Preberi več
iPROM podprl Effie kot partner nove kategorije »Inovacije, tehnologija in medijske ideje« - iPROM novice

iPROM podprl Effie kot partner nove kategorije »Inovacije, tehnologija in medijske ideje«

Letos smo ponosni partner nagrade Effie, ki ocenjuje tržno-komunikacijsko učinkovitost agencij in oglaševalcev. Ob tej priložnosti je nastal tudi intervju z Leonom Brenčičem, direktorjem odnosov z naročniki v iPROM-u in drugostopenjskim članom Effie žirije. Kot sam pravi, je na novo sodelovanje izredno ponosen, saj je nagrada blizu strateškim usmeritvam in prizadevanjem iPROM-a: »Učinkovitost in inovacije so zapisane v naš DNK.«

Preberi več
Simon Cetin za Marketing Magazin o iPROM-u in prihodnosti digitalnega oglaševanja - iPROM novice

Simon Cetin za Marketing Magazin o iPROM-u in prihodnosti digitalnega oglaševanja

»Umetna inteligenca in robotizacija nas bosta motivirali, da se bomo ves čas učili nekaj novega in delali korake naprej,« meni Simon Cetin, partner v spletni medijski agenciji iPROM, ki se je v letu 2016 podala tudi na področje interneta stvari. O prihodnosti podjetja in digitalnega oglaševanja se je v intervjuju za Marketing Magazin pogovarjal s Simono Kruhar Gaberšček.

Preberi več
Leon Brenčič za Marketing Magazin: Digitalno je - tukaj in zdaj - iPROM - novice

Leon Brenčič za Marketing Magazin: Digitalno je – tukaj in zdaj

Tako kot lani se je skupina iz iPROM-a tudi letos odpravila na največjo digitalno konferenco Web Summit 2016 z namenom izobraževanja in poglabljanja timskega sodelovanja. Lizbonska izkušnja ni razočarala; Leon Brenčič pa je o navdihu za prihodnost, poti kreativnosti za nove ideje in razmisleku o tem, kakšen digitalni odtis puščamo v digitalnem ekosistemu, pripravil prispevek za Marketing Magazin.

Preberi več
V ekipo vabimo oblikovalca (m/ž) - iPROM Novice

V ekipo vabimo oblikovalca (m/ž)

Išče se oblikovalec. Mlad, talentiran, s svežnjem norih idej in dovolj naspidiran, da zmore obvladati tempo, izzive in različne karakterje, ki se najdejo v hitro spreminjajočem se okolju digitalne agencije!

Preberi več
Zaposlimo vodjo oddelka za upravljanje družbenih medijev (m/ž) - iPROM Novice

Zaposlimo vodjo oddelka za upravljanje družbenih medijev (m/ž)

Pridruži se iPROM-ovi ekipi, ki goji posebno strast do digitalnih komunikacij, in z nami soustvarjaj prihodnost digitalnega oglaševanja!

Preberi več
Izšla je nova tiskana različica iPROM-ovega Slovarja digitalnih izrazov - iPROM Novice

Izšla je nova tiskana različica iPROM-ovega Slovarja digitalnih izrazov

S ponosom najavljamo, da smo izdali tretjo tiskano verzijo iPROM-ovega Slovarja digitalnih izrazov, ki obsega prek 330 gesel. Podnaslovili smo ga s Programmatic update 2017, saj aktualna različica vključuje številne nove izraze s področij, ki narekujejo smernice razvoja digitalne stroke v prihajajočem letu. Aktualna e-različica slovarja je dostopna na našem spletnem mestu, tiskan slovar pa bo konec leta na voljo v Narodni in univerzitetni knjižnici pa tudi v izbranih knjižnicah slovenskih fakultet.

Preberi več
Volvova digitalna kampanja Moja vizija na spletu zaživela v sodelovanju z iPROM-om - iPROM novice

Volvo izbira ideje za boljši svet

Z globalnim projektom Vizija 2020 se je Volvo zavezal k izdelavi tako varnih vozil, da v njih nihče več ne bo izgubil življenja ali se resno telesno poškodoval. Pri Volvu Slovenija so v sodelovanju z iPROM-om projekt podprli s spletno kampanjo, v kateri še vse do konca septembra uporabnike vabijo k deljenju njihove osebne vizije boljšega sveta.

Preberi več