Deli

Instagram prehaja na novi algoritem, po katerem vsebin ne bo več prikazoval po kronološkem zaporedju temveč podobno, kot to sedaj počneta Facebook in Twitter. Tako se bodo odslej na vrhu vašega »feeda« zvrstili tisti prikazi, ki so po mnenju Instagram-a za vas najpomembnejši.

Instagram-spreminja-algoritem-prikazovanja-vsebin-slika

Instagram prehaja na novi algoritem, po katerem vsebin ne bo več prikazoval po kronološkem zaporedju temveč podobno, kot to sedaj počneta Facebook in Twitter. Spremembo smo v digitalnem svetu po tihem pričakovali, vse odkar je Instagram prešel v last Facebook-a; medtem ko so se uporabniki na spletu nanjo odzvali s pomenljivim hashtagom #RIPInstagram.

Kaj sprememba prinaša uporabnikom? Vsebine, ki jim sledite, ne bodo več imele kronološkega zaporedja – odslej se bodo na vrhu vašega »feeda« zvrstili tisti prikazi, ki so, po mnenju Instagram-a, za vas najpomembnejši. Instagram spremembo argumentira s podatkom, da njegovi uporabniki trenutno izpustijo oziroma spregledajo kar 70 odstotkov vseh vsebin, ki jim sledijo. S tem si na tem družbenem omrežju prizadevajo povečati interakcijo in čas, ki ga uporabniki preživijo znotraj mobilne aplikacije, spremembo pa bodo pred vsesplošnim sprejetjem postopoma testirali na manjšem deležu uporabnikov.

Deli

Arhiv