Deli

Inovativni-pristop-pri-oglaševanju-novega-modela-avtomobila-Škoda-Octavia-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Andrej-Ivanec

Danes je v oglaševanju, tudi digitalnem, izziv zagotoviti opaznost v pravi ciljni skupini. Vsak si želi preboja iz množice sporočil, ki vabijo k naši pozornosti. Za preboj na področju oglaševanja s spletnimi oglasi se bom tokrat osredotočil na dva uveljavljena elementa. Prvi je velikost oglasnega formata, drugi pa kreativnost njegove uporabe. S tega vidika so me v zadnjem času (v svetovnem merilu) močno navdušile poteze Pepsija, Dodgea in Old Spicea.

Tudi domača spletna oglaševalska sfera premore veliko dobrih in kreativnih idej, združenih s premišljeno distribucijo velikih oglasnih formatov. Eden izmed dokazov je oglaševalska akcija za novi model avtomobila Škoda Octavia, ki smo jo pripravili in izvedli v sodelovanju z agencijo PM, poslovni mediji. Omenjeno sodelovanje potrjuje uspeh združevanja znanja s področja digitalnih medijev in tehnologije za doseganje ciljnih uporabnikov s kreativnostjo v smislu doseganja sporočilne vrednosti prek interakcije – vpletenosti potrošnika.

Cilj akcije je bil predstavitev novega modela avtomobila spletnim in mobilnim uporabnikom na način, da bi jim ob prvem stiku ponudili zabavno izkušnjo, ki bo pustila trajen in pozitiven spomin. Dosegli smo ga z uporabo inovativnega in zelo opaznega celostranskega oglasnega formata.

Uporabili smo »oglasni premor«, v katerega smo vključili tehnološko rešitev iPROM Game AD, ki omogoča vključevanje različnih iger v sam oglasni format. Implementacija je možna brez dodatnih stroškov, kar danes zagotovo predstavlja dodano vrednost za naročnika. Pri medijskem zakupu smo s tehnologijo iPROM Cloud poskrbeli za primerno ciljanje uporabnikov (»data minning«, izločanje prekrivanja med mediji, ponovno ciljanje (retargeting) …), s čimer smo »zakupili« izpostavitve oglasov v ustrezni ciljni skupini in se oddaljili od zakupa oglasnih površin v medijih, osnovanega na statističnih približkih.

Igra, ki smo jo implementirali v oglas za novo Octavio, je bila stara klasična uspešnica iz avtomatov, »iskanje razlik med dvema slikama«, uporabljena v novih medijih. Za slike je agencija PM, poslovni mediji, uporabila posamezne poglede na novo Octavio tako, da smo uporabnikom ob vsaki odkriti razliki izpostavili pomembne lastnosti novega avtomobila (podrobnosti pri žarometih, lastnosti prtljažnika in armaturne plošče …).

Ker je danes hkratna uporaba več naprav pri dostopu do interneta že stalnica, smo s pomočjo programske opreme iPROM Cloud poskrbeli za oglaševanje na različnih vrstah naprav hkrati (ciljanje »cross-device«). Celoten oglas smo pripravili v tehnologiji HTML5 in s tem uporabnikom omogočili igranje tudi na izbranih napravah Android in iOS.

Za konverzijske cilje akcije smo postavili čas izpostavljenosti oglasu in ga poenotili s časom, ki je značilen za povprečen obisk spletne strani. S tako pripravljeno oglasno kreativo in pravim izborom oglasnega formata smo cilje brez težav dosegli in jih tudi krepko presegli. Dobro sodelovanje kreativcev in informatikov je bilo v opisanem primeru povod za rezultate in razlog, da smo si pri tem naročniku zagotovili delo, vezano na novo oglaševalsko akcijo, kar pa je že zgodba za prihodnjič.

Pametna uporaba (večjega, interaktivnega) formata, kreativna vsebina oglasa in pravi način serviranja oglasov (ciljanje, večzaslonsko oglaševanje …) so vzvodi za študije primerov, ki kažejo, kako lahko oglaševalska akcija izstopa iz povprečja in, kar je najpomembneje, prinaša prodajne rezultate.

Deli

O avtorju

Andrej Ivanec v iPROMU vodi medijsko načrtovanje. V družbi iPROM je redno zaposlen že od samega leta 2007. V okviru zaposlitve poleg snovanja medijskih načrtov, je odgovoren za strateški pristop in raziskovanje novih pristopov pri doseganju ciljnih skupin s pomočjo digitalnega oglaševanja. V prostem času ga vodi strast do raziskovanja spletne medijske panoge, nišnih spletnih trgovin in nišnih založniških dejavnosti. Je oseba, ki na osnovi izkušenj ve kako medijski prostor v digitalu izkoristiti za povečevanje poslovnih rezultatov.

Vsi prispevki avtorja

Arhiv