Deli

Za mnoge trgovce je personalizacija zelo pomembna – še posebej, ker potrošniki pričakujejo personalizirane izkušnje skozi celotno nakupno pot. A zagotavljanje personalizirane izkušnje na vsaki točki stika blagovne znamke s potrošnikom ni tako enostavno, kot se sliši.

eBay se ponovno zateka k personalizirani potrošniški izkušnji - iPROM - Novice iz sveta

Spletni trgovski velikan eBay je svojo domačo spletno stran v preteklih letih kar nekajkrat preoblikoval, da bi lahko potrošnikom nudil bolj prilagojeno nakupovalno izkušnjo, temelječo na njihovih zanimanjih. In podjetje zdaj še več energije vlaga v svoje najnovejše prizadevanje – v približevanje zanimanjem uporabnikov.

eBay si je že v preteklosti prizadeval čim bolj se približati zanimanjem svojih uporabnikov s prikazom priporočil o izdelkih na domači strani na podlagi uporabnikovih hobijev in zanimanj. Toda tokrat so šli še nekoliko dlje, potrošnike kar povprašajo, kaj želijo. Bradford Shellhammer, vodja iskanja in personalizacije na eBayu, pojasnjuje, da lahko s prošnjo uporabnikom, naj delijo svoja zanimanja, nudijo bolj prilagojeno spletno trgovino, zgrajeno okoli izdelkov, ki uporabnike najbolj zanimajo.

Uporabniki so pripravljeni deliti nekatere podrobnosti v zameno za bolj personalizirano izkušnjo, vendar pa ne vseh. Nedavni podatki ponudnika digitalnih rešitev Avionos (2018) so pokazali, da uporabniki ne želijo, da bi personalizacija postala preveč osebna. Medtem ko mnoge ne moti deljenje imena ali starosti, pa niso pripravljeni deliti nekaterih drugih stvari, kot je lokacija.

Izkazalo se je, da številnih uporabnikov ne moti deljenje informacij, kot so njihove nakupovalne preference, hobiji in zanimanja. V študiji Avionos (2018) je skoraj polovica anketirancev povedala, da bi te informacije delili z blagovno znamko v zameno za boljšo in bolj prilagojeno nakupovalno izkušnjo.

Vseeno je še prezgodaj za ugotovitev, ali bodo eBayeva prizadevanja poglobila sodelovanje s potrošniki in vplivala na to, da bodo ti odkrivali nove izdelke, vendar prilagojena nakupovalna vsebina vsekakor ustvarja boljše razmerje s potrošnikom. Hkrati bi se morala povečati tudi verjetnost, da uporabniki odkrivajo nove izdelke, za katere se niso zavedali, da si jih želijo.

Deli

Arhiv