Pazljivo z vplivneži - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andraž Turel

Pazljivo z vplivneži!

Andraž Turel

Vse pogostejša implementacija vplivnežev v marketinške strategije je privedla do pogosto neučinkovitih sodelovanj. Na kaj vse je treba biti pozoren, da je sodelovanje z vplivnežem učinkovito in uspešno?

Preberi več
Ali se na družbenih omrežjih ne splača več objavljati organskih vsebin - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miha Rejc

Ali se na družbenih medijih ne splača več objavljati organskih vsebin?

Miha Rejc

Družbeni mediji nenehno spreminjajo in izboljšujejo svoje platforme ter skrbijo za njihovo čim boljšo monetizacijo. Način distribucije in konzumiranja vsebin se je zato močno spremenil, kar je drastično vplivalo na prvotni organski doseg vsebin. Sveti gral digitalnih strokovnjakov je ugotoviti in doseči pravo ravnovesje med organskimi in plačljivimi objavami ter vedeti, kdaj nekatere dodatno promovirati.

Preberi več
Digitalno oglaševanje nadaljuje prevlado - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Digitalno oglaševanje nadaljuje prevlado

Andrej Ivanec

Maja sta IAB in IAB Europe izdala letni poročili o digitalnem oglaševanju za leto 2017 za Združene države Amerike in Evropo. Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu, izpostavlja ključne izsledke obeh poročil.

Preberi več
O vplivnežih in pomenu njihovega vključevanja v marketinške strategije - iPROM Mnenja strokovnjakov Miha Rejc

O vplivnežih in pomenu njihovega vključevanja v marketinške strategije

Miha Rejc

Osebam, ki postanejo satelitski komunikacijski kanali blagovne znamke, izdelka ali storitve, rečemo ambasadorji oz. vplivneži. Tovrsten marketinški pristop je ponovno aktualiziran, četudi s koreninami sega že v 40. leta prejšnjega stoletja. O vključevanju vplivnežev v marketinške strategije piše Miha Rejc, vodja oddelka za družbene medije v iPROM-u.

Preberi več
Adijo-2016-zivijo-2017–Kaj-bo-zaznamovalo-druzbene-medije-letos-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Sebastjan-Pirih

Adijo 2016, živijo 2017! – Kaj bo zaznamovalo družbene medije letos?

Sebastjan Pirih

Pripravil sem popis novosti s področja družbenih medijev, ki so se pojavile v letu 2016 in jih v letu 2017 nikakor ne smete ignorirati. Ne samo, da jih ne smete ignorirati, začnite jih izvajati! Resno. Še danes – jutri bo morda že prepozno.

Preberi več
Je vsebinski marketing vaša nova mantra? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Sebastjan Pirih

Je vsebinski marketing vaša nova mantra?

Sebastjan Pirih

Sebastjan predstavlja vtise iz POMP Foruma, kjer so mednarodni strokovnjaki razpravljali o stanju in prihodnosti vsebinskega marketinga. Pri tem poudarja, da je vsebina brez distribucije kot kralj brez kraljice ali drugače: tudi odlična vsebina brez ustrezne oglaševalske podpore ostane neopažena.

Preberi več
Facebook testira umik pravila največ 20 odstotkov besedila na sliki - iPROM Mnenja strokovnjakov - Maja Nučič

Facebook testira umik pravila »največ 20 odstotkov besedila na sliki«

Maja Nučič

Do sedaj je veljalo, da slike, ki so uporabljene v namene oglaševanja na Facebooku in Instagramu, ne smejo vsebovati več kot 20 odstotkov besedila. Kaj pa prinaša sprememba?

Preberi več
Super Bowl: finale lige NFL ali oglaševalska tekma leta? -  iPROM Mnenja strokovnjakov - Maja Nučič

Super Bowl: finale lige NFL ali oglaševalska tekma leta?

Maja Nučič

Rekordni zneski, visoka pričakovanja in ultimativno tekmovanje oglaševalcev, da bi gledalce s svojim oglasom prikovali na zaslon. Ni čudno, da so letos slavili tisti, ki so dobro poskrbeli za uporabniško izkušnjo na čisto vseh velikostih zaslonov: mobilne naprave so namreč v primerjavi z namiznimi računalniki prvič v zgodovini zabeležile večje število ogledanih oglasov!

Preberi več
Instagram-vsebine-statistike-in-pregled-oglasevalskih-moznosti-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Sebastjan-Pirih

[POROČILO] Instagram: vsebine, statistike in pregled oglaševalskih možnosti

Sebastjan Pirih

Spoznajte, kako Instagram deluje, kako na njem komunicirajo globalne in slovenske blagovne znamke ter kakšen potencial ima omrežje za vas.

Preberi več
Druzbeni-mediji-so-le-druzbeni-mediji-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Sebastjan-Pirih

Družbeni mediji so le družbeni mediji!

Sebastjan Pirih

Da boste zares aktivirali moč družbenih medijev, vklopite oglaševanje! Le tako boste postali vidni in le tako boste videli učinke, ki vam bodo prinašali prodajo & ROI.

Preberi več

Avtorji