Deli

Domorodno oglaševanje je pomembno orodje sodobnega oglaševalca, saj so domorodni oglasi prilagodljiv in učinkovit oglasni format.

Domorodno oglaševanje za večjo vključenost strank - iPROM - Novice iz sveta

Domorodno oglaševanje je utrdilo svoj položaj učinkovitega orodja sodobnega oglaševalca. Gre za plačljive oglase, pri katerih njihov format sledi obliki in funkciji vsebine, ob katero so umeščeni. Medtem ko so klasični oglasi jasno videti kot oglasi, so nativni oglasi postavljeni v središče vsebine, da je videti, kot da so del nje. Bolj kot so naravni del uporabniške izkušnje, močnejša je njihova vključenost.

Domorodno oglaševanje raste

Povpraševanje po domorodnem oglaševanju se je od leta 2015 več kot potrojilo, samo število umeščenih domorodnih oglasov pa se je povečalo za 74 odstotkov. Ta rast ni naključna, saj gre za prilagodljiv in kreativen oglasni format, ki nudi priložnosti oglaševalcem v različnih panogah in z različnimi oglaševalskimi cilji. Blagovne znamke lahko na primer izkoristijo taktike nameščanja aplikacij, prednosti prikaza različnih slik, uporabijo lahko celozaslonsko animirano kreativo ali ponudijo izkušnjo obogatene resničnosti.

Nasveti za učinkovito domorodno oglaševanje

Da bi oglaševalci čim bolj izkoristili domorodno oglaševanje, še posebej v nišnih panogah, lahko upoštevajo naslednje nasvete:

1. Podatki so pomembni.

S preverjenimi in z zaupanja vrednimi podatki lahko bolje razumemo potrebe potrošnikov, njihove hobije in želje. Na podlagi tega razumevanja lahko ustvarimo in jim zagotovimo primerno vsebino ter jih z nativnimi oglasi bolj prepričljivo pozovemo k dejanju. S poznavanjem podatkov lahko ciljamo glede na geografsko lokacijo in zanimanja, kar nam zagotavlja, da dosežemo želeno ciljno skupino. Poleg tega nam podatki pomagajo ugotoviti, katere vsebine in kanali delujejo najbolje. Metrike, ki prikazujejo vključenost občinstva, so še posebej pronicljive, denimo čas ogleda, globina pomikanja po spletni strani in prikaz strani.

2. Bodite ustvarjalni.

Ne uporabite kar obstoječe kreative, ampak jo optimizirajte glede na velikost in kontekstualno okolje. Razmišljate »digitalno najprej« (ali »mobilno najprej«, če želite povečati vključenost aplikacij) in poskrbite, da bo vaša vsebina usklajena z namenom, s tonom in z vizualnim stilom svojega okolja. Poleg tega uporabniki pričakujejo svežo vsebino. Kadar se isti oglasi ponavljajo vedno znova, uporabniki niso več pozorni. Priporočljivo je vsak teden posodobiti sporočilo domorodnega oglasa, morda celo pogosteje, odvisno od obsega in učinkovitosti.

3. Naj vaša blagovna znamka zasije.

Naj vaš logotip zasije v vašem domorodnem oglaševanju. Prisotnost logotipa je pomembna za dvig zavedanja o blagovni znamki. Večji logotipi zagotavljajo priklic, izvedbo dejanja in daljšo ohranitev vašega oglasa v zavesti uporabnika. Poleg tega pa je pomembno, da blagovno znamko vključite v naslov domorodnega oglasa, še posebej pri statičnih slikovnih oglasih.

4. O vsebini razmišljajte premijsko.

Blagovne znamke pogosto povezujemo z vsebino, ki se na spletni strani pojavlja ob njih. In to še veliko bolj velja za domorodno oglaševanje. Oglaševalci so zato pred izzivom, da morajo poznati kontekst, v katerem se pojavljajo njihovi oglasi. Združevanje premijske, zaupanja vredne spletne vsebine in oglaševanje prinaša koristi, saj domorodna premijska vsebina v primerjavi z drugimi oglasnimi formati prinaša 30 odstotkov višje zavedanje o blagovni znamki.

5. Vključite video.

Domorodni video je zmogljiva rešitev za oglaševalce. Najbolj učinkoviti domorodni videi so dolgi 5–15 sekund. Ta dolžina zagotavlja večji priklic in nakupni namen kot daljši videi. Da ujamete pozornost gledalca, pa so najbolj kritične prve tri sekunde. V domorodnem okolju se dobro odrežejo tudi videi daljšega formata, ki so učinkovito orodje za komuniciranje bolj zapletenih tematik.

Deli

Arhiv