Deli

Z aplikacijo »Postanite Hoferjev pek« so v Hoferju svoje kupce pozvali k neposrednemu soustvarjanju njihovega prodajnega programa. Za tehnološko in kreativno izvedbo akcije smo v iPROM-u poskrbeli z naprednimi dinamični oglasi, ki so uporabnike nagovarjali k aktivnemu vključevanju v sam proces nastajanja izdelkov.

Z lastno tehnologijo iPROM Cloud smo potek akcije vseskozi nadzorovali in njene učinke ter frekvenco oglaševanja optimizirali glede na rezultate v realnem času. S tehnološkim ciljanjem pa smo zagotovili izločanje prekrivanja po mediju in tako zagotovili večje število unikatnih uporabnikov, ki so jih oglasi s pomočjo HTML5 tehnologije dosegli tudi na tablicah in pametnih telefonih. Z izbranim naborom naprednih oglaševalskih formatov smo v iPROM-u omogočili prikazovanje dinamičnih oglasnih sporočil, ki so uporabnike deloma usmerjala na Hoferjev profil na Facebooku, deloma pa na samo aplikacijo in tako zagotovili ustrezno podporo pri aktivnem vključevanju kupcev v sam proces nastajanja izdelkov.

Deli