Deli

Oglaševalci bodo letos v digitalne oglase vložili 40 milijard ameriških dolarjev več kot v televizijske oglase.

Digitalno oglaševanje prehitelo televizijsko oglaševanje-iPROM-Novice iz sveta

V letu 2017 so oglaševalci, gledano globalno, vložili več v digitalno oglaševanje kot v televizijsko oglaševanje. Po podatkih Magne so naložbe v digitalno oglaševanje lani na svetovnem trgu dosegle 209 milijard ameriških dolarjev, v televizijsko pa 178 milijard dolarjev.

Globalne naložbe v digitalno oglaševanje prehitele naložbe v TV oglaševanje

Globalna investicija v digitalno oglaševanje prehitela investicijo v TV oglaševanje-iPROM-Novice iz sveta

Vir: Magna

Tudi napovedi do leta 2020 kažejo premik v tej smeri. V letošnjem letu je namreč za televizijsko oglaševanje napovedanih 187 milijard dolarjev, za digitalno pa 227 milijard dolarjev. To pomeni, da bo 40 odstotkov svetovnih naložb v oglaševanje namenjenih digitalnemu oglaševanju. Do leta 2020 pa se napoveduje, da se bodo sredstva, namenjena za oglaševanje, povečala za 77 milijard dolarjev.

Globalne naložbe v oglaševanje po oglaševalskih medijih

Globalna investicija v oglaševanje po oglaševalskih medijih-iPROM-Novice iz sveta

Vir: Zenith

Oglaševanje na mobilnih napravah bo prispevalo k največji rasti prihodkov od digitalnega oglaševanja (60 odstotkov). Na drugem mestu sledi televizija, a s precejšnjim zaostankom.

Prispevek k svetovni rasti oglaševanja po oglaševalskih medijih med leti 2017-2020 (v milijonih dolarjev)

Prispevek k svetovni rasti oglaševanja-iPROM-Novice iz sveta

Vir: Zenith

V predvidenem obdobju do leta 2020 bodo prevladujoči kanal iskalni oglasi, sledijo oglasi na družbenih medijih in video oglaševanje.

Globalne naložbe v spletno oglaševanje po tipih

Globalna investicija v oglaševanje po tipih-iPROM-Novice iz sveta

Vir: Zenith

Najbolj razširjena oblika digitalnega oglaševanja so iskalni oglasi, v katere je bilo v letu 2017 vloženih 42 odstotkov vseh naložb v oglaševanje. Letos naj bi naložba dosegla kar 95 milijard dolarjev.

Rast digitalnega oglaševanja se kaže tudi s široko uporabo oglasov na družbenih medijih in v video oglaševanju. Ocenjuje se, da se bo v letu 2018 v oglase na družbenih medijih na svetovni ravni vložilo 58 milijard ameriških dolarjev, v video oglaševanje pa 32 milijard.

V letu 2020 naj bi digitalno oglaševanje predstavljalo 44,6 odstotka vseh naložb v oglaševanje, z 31,2 odstotka sledijo naložbe v televizijsko oglaševanje. Vse ostalo ostaja daleč zadaj.

Delež globalne naložbe v oglaševanje po oglaševalskih medijih

Delež globalne investicije v oglaševanje po oglasevalskih medijih-iPROM-Novice iz sveta

Vir: Zenith

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv